Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Στα χρώματα της Εποχής!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Στα χρώματα της Εποχής σήμερα που λίγο τα έχουμε μπερδέψει. Οι εποχές μέσα στις τσιμεντουπόλεις περνάνε απαρατήρητες, πλέον αντιλαμβανόμαστε μόνο τον Χειμώνα και το Καλοκαίρι.
Κάποιον άκουσα να λέει ότι το βουνό ζει όλες τις Εποχές του χρόνου, το σύνθημα είχε δοθεί και μια βολτούλα στο "Μονοπάτι των Κενταύρων" απαραίτητη για να καταλάβουμε Φθινόπωρο!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Απαραίτητο αξεσουάρ το πλεκτό κασκόλ, το πολυμορφικό όπως λέω γιατί φοριέται με άπειρους τρόπους. Με νήμα σύμμεικτο, πλεγμένο με βελόνες και πλέξη φαντεζί.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δυο μυαλά σκέφτονται καλύτερα από ένα, το σημερινό κασκόλ  μάλλον είναι η απόδειξη, συνεργαστήκαμε με την Σοφία, συνδυάσαμε πλέξη, νήμα, κουμπιά, με φαντασία, πρωτοτυπία και τέχνη τα μαγειρέψαμε όλα μαζί και το κασκόλ μας έκλεψε τις εντυπώσεις!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ο περίπατος και το Πήλιο μας αποζημίωσαν, τα χρώματα εντυπωσιακά, η μυρωδιά του βουνού διάχυτη και η ζεστή σοκολάτα σε ένα από τα πολλά Caffe με θέα τον Βόλο έκλεισε ευχάριστα το απόγευμα μας!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Εδώ τελειώνει και η σημερινή μας ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας, αν σας άρεσε.
Καλό σας μήνα και καλό Σαββατόβραδο!
Στείλτε μου τα σχόλια σας και στο e-mail: plextomoukaiauto@gmail.com.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: