Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Χαριτωμένο πόντσο!



Πλέξτο μου και αυτό...


Γεια σας!
Ένα τηλεφώνημα από την φίλη μου Σοφία, "Έλα από το μαγαζί να σου δείξω" ήταν αρκετό για να φτιαχτεί το σημερινό μας πλεκτό!
Είχα στην αρχή μια διαφωνία με τα χρώματα, μου φαινόντουσαν πολύ παιδικά, χαριτωμένα, εξού και ο τίτλος.
Πλέξτο μου και αυτό...


Μου αρέσει να συνδυάζω  το βελονάκι με τις βελόνες γι' αυτό το συγκεκριμένο σχέδιο με ξετρέλανε.
Έπλεξα με το βελονάκι τα motif και συνέχισα το υπόλοιπο σχέδιο με τις βελόνες και πλέξη moos με νήμα 100% ακρυλικό.
Φοριέται επίσης, σαν φουλάρι-κασκόλ για διαφορετικό στυλ.
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα νήματα και το σχέδιο θα τα βρείτε και στο κατάστημα Γαργαρέτα Σ. Τοπάλη 39, Βόλος.
Τελικά τα χρώματα δεν είναι και άσχημα με έκαναν να νιώσω και πάλι παιδί (όχι ότι δεν είμαι).
Πλέξτο μου και αυτό...
Τι ονειρεύονται τα περισσότερα παιδιά;
Φτερά, για να πετάξουν!
Αδύνατον;
Κάποια το καταφέρνουν, με τεχνικά μέσα και υποστήριξη από εδάφους γίνονται οι σύγχρονοι Ίκαροι που πετάνε στους αιθέρες.
Αυτά τα παιδιά σήμερα γιορτάζουν τον προστάτη τους Αρχάγγελο Μιχαήλ, και μαζί γιορτάζουν την ιστορία τους, τα κατορθώματα τους, την δύναμη ψυχής και την αφοσίωση τους σε αξίες και ιδανικά που τους έχουν ανατεθεί.
Τα πολεμικά αεροδρόμια της χώρας θα είναι ανοιχτά για το κοινό μέχρι αύριο Κυριακή 9 Νοεμβρίου.
Στην 111 ΠΜ Αλμυρού και ώρα 12:00 θα πραγματοποιηθούν αεροπορικές επιδείξεις από την Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "Zeus".
Μοιραστείτε το με τους φίλους σας. 
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: