Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Κασκόλ Crocodile

Γεια σας.
Ο Φεβρουάριος έφερε την Άνοιξη και μαζί τις ιώσεις και τα κρυολογήματα, ξεγελάστηκαν και οι καημένες αμυγδαλιές και φουντώνουν και καμαρώνουν φορτωμένες άνθη. Ας μην παραπονιόμαστε όμως ζούμε σε μια υπέροχη χώρα (παρά τα προβλήματα της) αν σκεφτεί κανείς τις χιονοθύελλες της Αμερικής και τις πλημμύρες της Αγγλίας.  Δεν θα κρατήσει για πολύ όμως ο αίθριος καιρός και το πλέξιμο συνεχίζεται.
Για αυτή την εβδομάδα σας έχω κάτι ιδιαίτερο, είναι ένα κομμάτι το οποίο έπλεξα τον πρώτο καιρό που μάθαινα βελονάκι.
Τι το ιδιαίτερο έχει;
Την πλέξη του.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Κασκόλ πλεγμένο με βελονάκι και πλέξη crocodile. Η αλήθεια είναι ότι με παιδέψανε λίγο τα λέπια αυτά του κροκόδειλου αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το κασκόλ μου κέρδισε τις εντυπώσεις και πλέχτηκε από πολλές πλέκτριες που με χαρά τους έδωσα το σχέδιο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα baby υποαλλεργικό 100% ακρυλικό.

"Γιορτή των ερωτευμένων" εχθές, γέμισαν τα μαγαζιά με κόκκινες καρδούλες και λούτρινα αρκουδάκια που λένε "σ' αγαπώ", ίσως αυτό είναι που με ξενίζει σε αυτή τη γιορτή, γιατί το "σ' αγαπώ" να το λένε άψυχα πράγματα όταν τα αισθήματα είναι ζωντανά. Το "σ' αγαπώ" δεν αρκεί να το δείχνουμε και να εννοείται πρέπει και να ακούγεται, να το λέμε. Διάβασα κάπου ότι η δειλία είναι αυτή που κάνει τους ανθρώπους να μην ομολογούν τα συναισθήματα τους. Η αγάπη όμως δεν είναι για τους δειλούς, είναι για τους γενναίους.
Δεν θα σας πω λοιπόν χρόνια πολλά, θα σας ευχηθώ να έχετε στην ζωή σας γενναίους ανθρώπους, που θα σας κάνουν καθημερινά ευτυχισμένους, κάτι πιο πάνω από ερωτευμένους!
Φιλιά.

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Σε βρήκα από το blog της Νάσιας. Είμαι κι εγώ Βολιώτισσα αλλά δυστυχώς δουλεύω απόγευμα και δεν μπόρεσα να έρθω στη συνάντηση της Τετάρτης. Ελπίζω την επόμενη φορά να σας γνωρίσω κι από κοντά. Πολύ όμορφη η δουλειά σου με εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Θα σας ειδοποιήσω για την επόμενη συνάντηση και ελπίζω να καταφέρετε να έρθετε να πλέξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα.Σας βρήκα τυχαία ψάχνοντας για μία γυναικεία ζακέτα.Δεν ξέρω πως να δώ πως τα πλέκετε,πόσοι πόντοι-αλυσίδες, χρειαζονται για ξεκίνημα,πώς τα ράβετε,πώς αυξάνετε ή κόβετε πόντους....μου αρέσει η δουλειά σας.Υπάρχουν βίντεο?πως θα φτιάξω κάποια δημιουργία σας?Ευχαριστώ και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας: