Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Τα πλεκτά που σας άρεσαν.

Γεια σας!
Καλό μήνα σε όλους!
Μετά την μεγάλη ανταπόκριση που είχε από εσάς η προηγούμενη ανάρτηση με τα πλεκτά πατουσάκια αποφάσισα σήμερα να σας παρουσιάσω και άλλα πατουσάκια που έπλεξα με πολύ χαρά και φαντασία!
Πλεκτά πατουσάκια ελεφαντάκια, εντυπωσιακά, ασυνήθιστα και πολύ αστεία για τους μικρούς φίλους.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλέκω πολλά πατουσάκια και για εμένα την ίδια από τα νήματα που περισσεύουν (τίποτα δεν πετιέται), μου αρέσει να τα φοράω στο σπίτι κρατάνε τα πόδια ζεστά και είναι και χαριτωμένα. Διαπίστωσα έτσι ότι γλιστράνε αρκετά λόγω του νήματος όταν περπατάς σε γυμνό πάτωμα, το έλυσα όμως και αυτό, τώρα τα πατουσάκια με το αντιολισθητικό υλικό είναι ακίνδυνα.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Με γατάκια τύπου Hello-Kitty (γλυκούλια).

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεκτά μοκασίνια για πιο σοβαρές εμφανίσεις και όπως σας έχω ξαναπεί όχι μόνο για τους μικρούς αλλά...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

...και για τους μεγάλους.
Πλεκτά μοκασίνια με λεπτομέρεια τα ξύλινα κουμπιά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η 6η Φεβρουαρίου κάθε χρόνου να είναι η
Παγκόσμια Ημέρα κατά της Κλειτοριδεκτομής. Η πράξη αυτή συναντάτε κυρίως στις
μουσουλμανικές χώρες τις Αφρικής, αλλά και στις χώρες όπου μεταναστεύουν οι "πολιτισμένοι" μουσουλμάνοι, αποτελεί κατά αυτούς ένδειξη υποταγής της γυναίκας στο μελλοντικό της σύζυγο. 150 εκατομμύρια γυναίκες στον πλανήτη έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή, ενώ κάθε χρόνο προστίθενται  περίπου 2 εκατομμύρια. (6,000 ακρωτηριασμοί κοριτσιών την ημέρα).
Σομαλία    98%
Γουινέα     96%
Τζιμπουτί  93%
Αίγυπτο    91%
 Η Παγκόσμια Ημέρα καθιερώθηκε για να υψώσουμε ακόμα περισσότερο τις φωνές μας σε μια προσπάθεια να απαγορευτεί σαν πράξη σε όλο τον κόσμο. Ήδη, σχεδόν σε όλες τις χώρες της Αφρικής έχει ποινικοποιηθεί.
Σας προτρέπω να διαβάσετε την συγκλονιστική ιστορία της Waris Dirie, πρέσβειρας των Ηνωμένων Εθνών για τον αγώνα κατά του ακρωτηριασμού των γυναικείων γεννητικών οργάνων, υπέστη η ίδια ακρωτηριασμό στα 5 της χρόνια και από το 1997 έχει αφιερώσει την ζωή της στον αγώνα.
Desert Flower Foundation
"Το λουλούδι της ερήμου" κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις "Ωκεανίδα".
 "Η γυναίκα είναι μια θεά. Ο Θεός μάς έστειλε εδώ. Χωρίς εμάς δεν θα υπήρχε αυτός ο κόσμος. Είμαστε κατά πολύ πιο ισχυρές από τους άντρες. Δεν θα έπρεπε λοιπόν να καταπιεζόμαστε και να υποφέρουμε για χάρη τους". Waris Dirie
Εμείς θα τα ξαναπούμε σε λιγότερο από μια εβδομάδα να είστε καλά!
Φιλιά.

Υ.Γ Χρόνια πολλά μανούλα μου να ζήσεις! Μην μετράς τα κεριά στην τούρτα, ( θα αργήσεις και θα λιώσουν) δες απλώς πόσο φωτεινά είναι, εύχομαι και τα χρόνια σου να είναι έτσι. Να τα εκατοστίσεις! (κράτα κανένα κομμάτι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: