Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Cropped πουλόβερ

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Μπορεί το τριήμερο που διανύουμε να μην είναι αυτό που θα θέλαμε καθώς οι βροχούλες και  οι Νοτιάδες μας τα χαλάνε λίγο.
Αυτό όμως που δεν  πρέπει να χαλάει είναι η διάθεση μας.
Ακόμα και με βροχή οι αετοί πετάνε.
Για  σήμερα σας έχω ένα cropped πουλόβερ, ένα κοντό πουλόβερ που μπορεί να σταθεί και μες στον χειμώνα που καλά κρατεί.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η ιδέα της Σοφίας, η υλοποίηση δική μου και η συνεργασία στέφτηκε με επιτυχία.
Το νήμα 48% μαλλί, 20% Αλπακά και 16% νάιλον, σε μαύρο χρυσό, στάθηκε η αφορμή γι' αυτήν την δημιουργία. Το φαντάστηκε η Σόφη συνδυασμένο με χρυσό νήμα κεντήματος και με την ολόσωμη μαύρη φόρμα σε ένα total black look.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο κυκλικά, χωρίς ραφές, με σχέδιο στο κάτω μέρος και στα ρεγκλάν μανίκια, με όρθιο γιακά ζιβάγκο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα κοντό πουλόβερ που μπορεί να φορεθεί με οτιδήποτε ψηλόμεσο, από ένα παντελόνι όπως το φόρεσα εγώ, μέχρι ένα σορτς ή φούστα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Φορέστε το πάνω από ένα φόρεμα, ένα πουκάμισο, ένα body ή ένα T-shirt, μην κρυώνει η κοιλίτσα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Το καρναβάλι δεν θα έλεγα ότι είναι η αγαπημένη περίοδο του χρόνου για εμένα, ίσως δεν μου αρέσει να φοράω μάσκα. (μερικοί τις φοράνε όλο τον χρόνο).
Αυτό που περίμενα πάντα από παιδί αυτή την περίοδο είναι η Κυριακή της Συγχωρήσεως και αυτό γιατί κάθε χρόνο στο πατρικό μας σπίτι στο χωριό αναβιώνουμε παλιά ήθη και έθιμα.
Αποκριά 2014
Μαζευόμαστε όλη οι οικογένεια γύρω από το τραπέζι, όπου περιμένει όπως θέλει η παράδοση το χωριάτικο κοτόπουλο μαγειρεμένο από τα χεράκια της μαμάς.
Αποκριά 2014
Πριν το φαγητό ο καθένας φιλάει το χέρι όλων των μεγαλύτερων παίρνοντας το σχετικό φιλοδώρημα, ζητώντας έτσι συγχώρεση ο ένας από τον άλλο όπως λέει το έθιμο για να ξεκινήσουμε με ελαφριά ψυχή την νηστεία.
Μετά το φαγητό κάνουμε το έθιμο με το αυγό.
Δένουμε ένα βρασμένο αυγό με διπλή κλωστή περασμένη από το κέντρο του για να ισορροπεί  στο πλάστη της μαμάς και το παιχνίδι ξεκινάει με διαιτητή τον παππού (μεγαλύτερος).
Προσπαθούμε να πιάσουμε το αυγό με το στόμα χωρίς την βοήθεια των χεριών. Αυτός που το πιάνει το τρώει. Έτσι κλείνει το στόμα του με αυγό, για να το ανοίξει το βράδυ της Ανάστασης πάλι με αυγό.
Μετά ανάβουμε την κλωστή, που συμβολίζει το σπίτι και τους αγρούς, το κάψιμο της δείχνει  την πρόοδο και την ευημερία για αυτήν την χρονιά.
Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή σε όλους!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: