Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Γυναικείο Πλεκτό Πουλόβερ

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καλό μήνα σε όλους!
Μια ακόμα εβδομάδα πέρασε, αν και δεν είναι Σάββατο, μια ακόμα δημιουργία κάνει την εμφάνιση της στο "Πλέξτο μου και αυτό...".
Ο λόγος για το πλεκτό πουλόβερ. Πλεγμένο κυκλικά χωρίς ραφές με ιδιαίτερο γιακά και κουκούλα.
Είναι μια ακόμα συνεργασία με την Σοφία και μια παρέμβαση σε ένα έτοιμο σχέδιο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πολύ εύκολα μετέτρεψα το σχέδιο ενός αδιάφορου πόντσο σε πουλόβερ το μόνο που δανείστηκα από αυτό ίσως είναι η πλέξη στο μπροστινό μέρος.
Το έπλεξα όπως προείπα κυκλικά για να αποφύγω τις ραφές.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα 51% μαλλί και 49% ακρυλικό πλύθηκε στο πλυντήριο με ελαφρύ στύψιμο και είναι υπέροχο.
Το μόνο που με δυσκόλεψε λίγο θα έλεγα είναι το κυκλικό μανίκι αφού στην αγορά οι καλτοβελόνες Νο 6 είναι σπάνιες. Τελικά όμως τα κατάφερα με άλλον τρόπο που θα σας το δείξω κάποια στιγμή σε βιντεάκι στο κανάλι του "Πλέξτο μου και αυτό" στο You Tube.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με μανίκι ρεγκλάν και γιακά που φτάνει ψηλά στο λαιμό.
Σε χρώμα που ταιριάζει απόλυτα με την εποχή που διανύουμε.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γνωρίζω ότι πολλοί λόγω της εποχής βρίσκονται μεταξύ ενός υψυλού πυρετού, μιας μύτης που τρέχει, ενός επίμονου βήχα περαστικούλια σε όλους. Γρίπη είναι θα περάσει!
Η επόμενη ανάρτηση ετοιμάζεται για την επόμενη εβδομάδα, τα ξαναλέμε.
Φιλιά!
Υ.Γ. : "Χρόνια Πολλά μαμά να τα 100στήσεις, να σε χαιρόμαστε!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: