Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Καιρός για "Καπέλωμα"

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καιρό είχα να ασχοληθώ με κάποιο αξεσουάρ, όταν αποφάσισα να το κάνω συνειδητοποίησα ότι δεν έχω πλέξει κανένα καπέλο.
Το καπέλο έγινε φέτος αναπόσπαστο κομμάτι κάθε εντυπωσιακού συνόλου που βλέπουμε στα περιοδικά  μόδας.
Υπάρχουν πολλά σχέδια που μπορούν να φορεθούν όπως τα fedora, τα boho, τα hipster, τα καπέλα ιππασίας, οι μπερέδες (από αυτούς έχω) και φυσικά τα retro, όπως αυτό που έπλεξα για εσάς.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το στυλ αυτό είναι εξαιρετικά κομψό και ιδανικό για να υποστηρίξει μια αξιοπρεπή και εντυπωσιακή εμφάνιση, δίνοντας της ένα πιο retro ύφος.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με νήμα 100% ακρυλικό με βελονάκι. Το διακριτικό σχέδιο και το φιογκάκι στο πλάι το απογειώνουν.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα καπέλο δεν είναι μόνο ότι κάνει ένα look πιο κομψό, αλλά ιδανικό να κρύβει μια κακή μέρα για τα μαλλιά και για να αισθανόμαστε περισσότερη ζεστασιά.
Τώρα που το σκέφτομαι το καπέλο μου είναι πολύ επίκαιρο, αύριο είναι εκλογική Κυριακή και σκεφτόμενοι θα ψηφίσουμε αυτόν που ο καθένας από εμάς θεωρεί τον "κατάλληλο", ελπίζοντας να μην καπελωθούμε από κάποιον με του οποίου τις ιδέες διαφωνούμε (:p).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αυτά από εμένα, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και να μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε το κανάλι μας στο You Tube και να κάνετε "Εγγραφή".
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: