Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Ένα παλτό...πολλές αναμνήσεις!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλές ευτυχισμένες στιγμές για όλους!
Χειροποίητο είναι "καθετί που φτιάχνετε με το χέρι", και αυτή είναι μια απλή ερμηνεία της λέξης. Το χειροποίητο είναι μοναδικό και πολύτιμο.
Όλοι μπορούμε να δημιουργήσουμε το τι, το πως και το αποτέλεσμα δεν έχουν σημασία, σημασία έχει να το κάνουμε με αγάπη και μεράκι.
Η έμπνευση, το πάθος και η θέληση μας οδηγούν στο να μετατρέψουμε το πιο απλό υλικό και αντικείμενο σε ένα κομμάτι μοναδικό για εμάς που κρύβει μέσα του μια ιστορία και πολλές αναμνήσεις.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα τέτοιο κομμάτι, γεμάτο αναμνήσεις είναι και το σημερινό πλεκτό παλτό.
Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε που έγινε δικό μου. Στο μυαλό μου έχουν μείνει κάποιες αποσπασματικές εικόνες από εκείνη την επίσκεψη στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς.
Ο καιρός ήτανε καλός, από όσο θυμάμαι  καθόμασταν στο μπαλκόνι του σπιτιού και ήταν τότε που βγήκε η γιαγιά με ένα δώρο για εμένα.
kitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένο όλο με τα χεράκια της το ροζ παλτό ήταν γεγονός και λίγο μεγάλο για τον τότε σωματότυπό μου.
Μετά από δεκαεννέα χρόνια και μια ανασκαφή στην ντουλάπα της μαμάς, το παλτό φορέθηκε σε μια εποχή που το ροζ έχει γίνει must.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα ολόμαλλο και λεπτομέρειες στο ρεγκλάν μανίκι που μαρτυρούν την εμπειρία της δημιουργού.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτά κουμπιά, ζωνάκι και εξωτερικές τσέπες. Ένα vintage κομμάτι που δεν του λείπει τίποτα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χαίρομαι που επιτέλους φοράω το χειροποίητο παλτό της γιαγιάς, έμεινε αναλλοίωτο στο χρόνο και πάντα θα μου θυμίζει εκείνη την επίσκεψη και την αγάπη της.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τι είναι το χειροποίητο;
Μια κατάθεση ψυχής, ταλέντου και συναισθημάτων, ένα κομμάτι ανεκτίμητο!
Περιμένω τα σχόλια σας για το παλτό μου.
Η ανάρτηση άργησε λίγο αυτήν την φορά, απροσδόκητοι παράγοντες και καταστάσεις μας κάνουν κάποιες φορές να μην είμαστε ακριβής στα ραντεβού μας.
Υπόσχομαι να σας αποζημειώσω για την αναμονή σας πολύ σύντομα με κάτι καινούργιο που ετοιμάζω!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: