Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Το γιορτινό τραπέζι

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Μια ανάσα από τα Χριστούγεννα και ετοίμασα για εσάς ακόμα μία γιορτινή ανάρτηση!
Για την ελληνική οικογένεια, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία την περίοδο των εορτών, είναι το τραπέζι και όχι μόνο για το τι θα φάμε και τι θα πιούμε.
Στο τραπέζι  κάθεται ο Χριστός μας, όπως μας έλεγαν οι μαμάδες μας, στο τραπέζι μαζεύετε όλη η οικογένεια να γιορτάσει, στο τραπέζι τσουγκρίζουμε ευχάριστα τα ποτήρια μας μοιράζοντας τις ευχές μας, δεν ισχύει το "όταν τρώμε δεν μιλάμε", στο τραπέζι γίνονται οι μεγαλύτερες συζητήσεις, γελάμε, φωνάζουμε, διασκεδάζουμε, μαλώνουμε, μοιραζόμαστε στιγμές και συναισθήματα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το τραπέζι που έστρωσα για εσάς και μόνο το στόλισα με μικρές πινελιές κάνοντας το πιο ατμοσφαιρικό, Χριστουγεννιάτικο!
Δεν χρειάστηκα πολλά, λίγες καλές προτάσεις από το internet, λίγο φαντασία  και η εορταστική διάθεση που είναι απαραίτητη.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα λευκά κεριά ταιριάζουν παντού, αναδεικνύονται όμως καλύτερα με το μπορντό χειροποίητο "κηροπήγιο" πάνω στο λευκό τραπεζομάντηλο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το ζεστό φαγητό θέλει λίγο προσοχή και για να μην έχουμε ατυχήματα ένα πλεκτό hot-pad είναι η καλύτερη λύση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα καλό μπουκάλι κρασί επιβάλλεται για το γιορτινό τραπέζι και για να είναι μέσα στο κλίμα του έβαλα να παίξει το ρόλο του παππούλη με τα άσπρα γένια που φέρνει δώρα, ή να τον θυμίζει τέλος πάντων.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα λευκό λουλούδι με μπορντό λεπτομέρειες, ταίριαξε πολύ ωραία με τις πετσέτες και τα σερβίτσια!
Μικρά και απλά πράγματα που ομορφαίνουν την ατμόσφαιρα και κάνουν την διαφορά.
Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου και γιατί όχι να τις εφαρμόσετε και εσείς, αν χρειαστείτε βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail: plextomoukaiauto@gmail.com

Πλέξτο μου και αυτό...

Καλά Χριστούγεννα!
Εύχομαι να περάσετε όμορφα, με τις οικογένειες σας και τους φίλους σας να μοιραστείτε στο γιορτινό τραπέζι συναισθήματα!
Η Γέννηση του Κυρίου ας είναι το προμήνυμα για μια χρονιά διαφορετική, όμορφη και αισιόδοξη, με λιγότερα προβλήματα, με υγεία και αγάπη για όλους!!!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: