Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Κασκόλ...για την "Ευρώπη"

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Εδώ και πάλι, μια καινούργια ανάρτηση με γιορτινό φόντο.
Σήμερα σας έχω το "κασκόλ, κασκόλ", έτσι το αποκάλεσε μια γνωστή όταν το είδε από κοντά.
Τα σχέδια των πλεκτών συνήθως τα βρίσκω στις σελίδες του διαδικτύου που περιπλανιέμαι με τις ώρες, ή στις σελίδες των περιοδικών που ξεφυλλίζω.
Στα περισσότερα σχέδια κάνω τις δικές μου παρεμβάσεις, είτε στις πλέξεις, είτε στο νήμα, είτε στην τεχνική.
Το σημερινό κασκόλ δεν ανήκει σε αυτά!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Μια επίσκεψη στο μαγαζί της Σοφίας, τα νήματα που μόλις είχαν παραληφθεί, αυτό το υπέροχο μουσταρδί, κάπως έτσι έγινε, είχα ήδη το σχέδιο στο μυαλό μου.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σχέδιο περιλαμβάνει δυο διαφορετικές πλέξεις, μους και ζέρσεϊ.
Χρησιμοποίησα την τεχνική της "ξηλωμένης θηλιάς" (δική μου ορολογία) για να αναδείξω καλύτερα τις δίδυμες κοτσίδες.
Το τελείωμα επίσης με κοτσίδα και φυσικά με κρόσσια.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δεν θα άφηνα βέβαια αυτό το σπάνιο κασκόλ χωρίς ασορτί γαντάκια και φυσικά δεν θα μπορούσαν να είναι αυτά συνηθισμένα.
Πλεκτά κοφτά γάντια με δάχτυλα να κρυώνουν;
Όχι για εμένα.
Από βόρεια Ελλάδα καταγόμαστε τα δαχτυλάκια τα κρύβουμε το χειμώνα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γάντια σκουφάτα  θα έπρεπε να τα ονομάσω.
Εσείς, τι λέτε;
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Νήμα 49% μαλλί, 51% ακρυλικό, από τις καλύτερες ποιότητες
knittng
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα Χριστούγεννα είναι ο καιρός που χαίρεται η καρδιά.
Είναι ο καιρός για να δείξουμε την ευγνωμοσύνη και την αγάπη που έχουμε μέσα μας.
Τα Χριστούγεννα είναι ο καιρός να δώσουμε σε αυτούς που το έχουν ανάγκη, χωρίς να ζητήσουμε καμιά ανταπόδοση.
Τα Χριστούγεννα είναι ξεχωριστά γι' αυτά που δίνουμε.
Τα Χριστούγεννα είναι μοναδικά γι' αυτά που νιώθουν όλοι είτε πιστεύουν, είτε όχι.
Τα Χριστούγεννα γεννιέται ο Χριστός μας!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γιατί μόνο τα Χριστούγεννα;
Μπορούμε να κάνουμε κάθε μέρα μας τόσο ξεχωριστή όσο είναι  τα Χριστούγεννα, αν είμαστε πρόθυμοι να προσπαθήσουμε!
Φιλιά!

Υ Γ. Οι φωτογραφίες είναι από τo Shopping Centre στο Düsseldorf της Γερμανίας!
Ευχαριστώ την Κλεοπάτρα και την Χρύσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: