Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Ο τέλειος...συνδυασμός!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ο σωστός δρόμος είναι ο ανήφορος! Έναν τέτοιο ανήφορο ανεβαίνει και η χώρα μας κι ας ελπίσουμε να τα καταφέρουμε, γι' αυτό είναι απαραίτητη η μεταξύ μας ομόνοια.
Δεν ξέρω να σας πω αν είναι καλό το "ΝΑΙ" ή το "ΟΧΙ", σίγουρα πάντως αυτό που θα αποφασίσει ο Ελληνικός λαός την ερχόμενη  Κυριακή πρέπει να γίνει σεβαστό από όλους, χωρίς διχόνοια και κομματικές αντιπαραθέσεις.
Πίσω στα δικά μας τώρα, έναν τέλειο συνδυασμό σας έχω σήμερα, ένα πλεκτό top που έπλεξα συνδυάζοντας δυο παλαιότερα σχέδια, το αγαπημένο σας crochet top και το lace top με την υπέροχη πλάτη.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο βέβαια με βελονάκι και νήμα 70% βαμβάκι και 30% βισκόζη . Το έπλεξα στο χρώμα που μου ζητήθηκε, το απόλυτο λευκό, το νήμα βγαίνει σε πολλές παλ αποχρώσεις.
Την πλάτη και το μπούστο τα πήρα από lace top...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
...τα συνδύασα εύκολα με τις απίθανες κουκουνάρες του crochet top.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δυο καταπληκτικά σχέδια που συνδυάστηκαν και έδωσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!

Περιμένω τα σχόλια σας!!!
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται συνήθως με τρεις τρόπους : την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ, εμείς οι Έλληνες έχουμε και το Θεό που είναι πάντα μαζί μας σε δύσκολες δοκιμασίες.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: