Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Μικρές πλεκτές λεπτομέρειες!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Λένε πως η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, αυτό σκέφτηκα όταν είδα το κοντό ροζ φορεματάκι.
Δεν είχα στο μυαλό μου βέβαια τίποτα λιγότερο από την πλεκτή ζώνη για την μέση.
 Νομίζω ότι το φόρεμα απογειώθηκε, στην πορεία φυσικά γεννήθηκαν και άλλες ιδέες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτή ζώνη με βελονάκι, με ιδιαίτερο σχέδιο και κούμπωμα με σούστες. Πλεγμένη με νήμα 50% βαμβακερό 50% λινό σε ροζ χρώμα στους ίδιους τόνους με το φόρεμα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τελειώνοντας την πλεκτή μου ζώνη και αφού το νήμα που περίσσεψε ήταν αρκετό είπα:
Γιατί όχι;
Ας βάλω μια πιο κοριτσίστικη πινελιά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τι πιο κοριτσίστικο από ένα καλοπλεγμένο ροζ φιογκάκι.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο και αυτό με βελονάκι σε ασορτί σχέδιο με την ζώνη και γεμισμένο με λίγο σκληρό τούλι για όγκο.
Με λίγο νήμα , το βελονάκι που λατρεύω και πολύ φαντασία έκανα ένα απλό φόρεμα, πιο ενδιαφέρον!
Κάπου εδώ θα σας αφήσω, να περάσετε μια όμορφη εβδομάδα με ανθρώπους που σας αγαπούν και σας κάνουν να χαμογελάτε!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: