Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Στα μπλε...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Χάσαμε λίγο τις μέρες το τελευταίο διάστημα, λίγο το καλοκαίρι, η θάλασσα, οι βόλτες και οι αναρτήσεις μας πήγαν περίπατο. Δεν σταματάω όμως να δουλεύω και σας έχω ετοιμάσει πολύ ωραία πράγματα.
Σήμερα είπα να ξεκινήσω με την πλεκτή λουλουδένια τσάντα που τράβηξε το ενδιαφέρον σας σε έναν διαφορετικό συνδυασμό χρωμάτων, πιο καλοκαιρινό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα μοτιφάκια τα έπλεξε μια φίλη και αναγνώστρια του blog, η οποία ζήτησε την βοήθεια μου για την συναρμολόγηση, το ράψιμο και τα τελειώματα. Την τελείωσα και δεν άφησα την ευκαιρία να φύγει την φωτογράφησα για εσάς!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε τόνους του μπλε και του σιέλ, με ιμάντα για χερούλι και βαμβακερό νήμα 100%
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δεν θέλαμε να αφήσουμε κανέναν παραπονεμένο και έτσι το γνωστό παρεάκι μαζεύτηκε πάλι στο "Ναό του Πλεκτού" , αφιερώσαμε την ημέρα στη πλεκτή τσάντα, δώσαμε οδηγίες, το σχέδιο, προτείναμε τα υλικά, μοιραστήκαμε τα μυστικά μας και τα βελονάκια πήραν φωτιά!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Κάπου εδώ θα σας αφήσω, οι εκκρεμότητες πολλές και ο χρόνος τρέχει θα τα πούμε στην επόμενη ανάρτηση για το πότε δεν παίρνω όρκο.
Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατόβραδο και μια πιο όμορφη και δροσερή Κυριακή!
Φιλιά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: