Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Καινούργιες ιδέες!


https://www.youtube.com
Γεια σας!
Σε προηγούμενη ανάρτηση μου σας υποσχέθηκα εκπλήξεις.
Το κανάλι του "Πλέξτο μου και αυτό..." είναι γεγονός, βίντεο με οδηγίες και σχέδια για το πλέξιμο με τις βελόνες και το βελονάκι θα δημοσιεύω όσο πιο συχνά μπορώ.
Με αυτόν το τρόπο θέλω να βοηθήσω όλους εσάς που θέλετε να ασχοληθείτε με το πλέξιμο και να φτιάξετε τα δικά σας μοναδικά πλεκτά.
Τα σχέδια και τα βίντεο θα τα βρίσκετε πλέον και στη σελίδα του blog "Φτιάχνω μόνος μου".
Στο πρώτο βίντεο ασχολήθηκα με το ρίξιμο των πόντων και ελπίζω οι οδηγίες μου να βοηθήσουν.
Υπόσχομαι να βελτιωθώ στο μέλλον και περιμένω τα δικά σας σχόλια και τις προτάσεις σας για περισσότερα σχέδια!
Μπορείτε να κάνετε "Εγγραφή" στο κανάλι του "Πλέξτο μου και αυτό..." στο You Tube πατώντας το κουμπάκι
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, να περνάτε καλά!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: