Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Όλο Γλύκα...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν για τον χιονιά που έρχεται από εβδομάδα, διανύουμε ή έτσι θέλουμε να πιστεύουμε τον τελευταίο μήνα του χειμώνα και οι βελόνες έχουν πάρει φωτιά, δεν προλαβαίνουμε.
Παρόλα αυτά οι πλεκτές δημιουργίες και σήμερα ομορφαίνουν το blog μας.
Πλεγμένα με πολύ αγάπη, αξεσουάρ για μωρά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτό καπέλο σε υπέροχο βεραμάν στολισμένο με κορδελίτσα και κουμπάκι.
Το κουμπάκι είναι Ζε γυάλινο από την πλούσια συλλογή της Σοφίας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ασορτί πατουσάκια για ένα ολοκληρωμένο λουκ.
Με νήμα bebe 100% ακρυλικό υποαλλεργικό.
Έπλεξα το καπέλο με τρεις διαφορετικές πλέξεις και βελονάκι.
Όταν το τελείωσα δεν μπορούσα να αντισταθώ έπρεπε να κάνω οπωσδήποτε τα χαριτωμένα πατουσάκια.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Όποιος ενδιαφέρεται για τα σχέδια των πλεκτών που δημοσιεύω μπορεί να επικοινωνεί μαζί μου μέσω e-mail, Facebook, Τwitter και φυσικά μέσα από το blog.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το ότι στις 14 Φεβρουαρίου γιορτάζουν οι ερωτευμένοι, καρδούλες, μπαλόνια και τα σχετικά το γνωρίζουν πολλοί.
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί και εγώ το έμαθα πρόσφατα, είναι ότι την δεύτερη Κυριακή του Φεβρουαρίου κάθε χρόνο γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Γάμου.
Καθιερώθηκε λοιπόν από το 1983 να γιορτάζεται η αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ των συζύγων και η χαρά του έγγαμου βίου.
Τι να πω;
Χρόνια Πολλά σε όλους τους παντρεμένους!
Καλά τώρα μπορεί να κάνω και κακό σε κάποιους. Συγνώμη...διπλό δώρο τον Φεβρουάριο.
Ανανεώνουμε το ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: