Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Λατρεμένο βελονάκι!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Έφτασε πάλι η αγαπημένη μου ώρα, η ώρα για να βγει στην επιφάνεια μια ακόμα δημιουργία.
Μέρα αγάπης σήμερα και σκέφτηκα να σας δείξω ένα πλεκτό λαιμό με το αγαπημένο μου βελονάκι!
Στο βελονάκι είμαι αυτοδίδακτη, με υπομονή και πολύ προσπάθεια κατάφερα να "αποκωδικοποιήσω" τα περίπλοκα σχέδια των περιοδικών και του internet, κάτι που δεν δίστασα να μοιραστώ με πιο αρχάριες πλέκτριες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Κάποιοι προτιμούν το βελονάκι γιατί είναι πιο εύκολο και πιο ξεκούραστο για τα χέρια. Εγώ το βρίσκω ευέλικτο, μπορείς να κάνεις άπειρα πράγματα, φαντασία να υπάρχει.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ο σημερινός λαιμός είναι πλεγμένος με νήμα 51% μαλλί και 49% ακρυλικό. Η πλέξη του ιδιαίτερη την ονόμασα "κυματάκια".
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Θα ακολουθήσουν βίντεο με οδηγίες για το βελονάκι πολύ σύντομα στο κανάλι του "Πλέξτο μου και αυτό" στο You Tube.
"Η αγάπη απαιτεί μηδενική δύναμη, μηδενική εξουσία, όπου υπάρχει εξουσία δεν υπάρχει αγάπη. Το ένα είναι η σκιά του άλλου".
Καλό βράδυ σε όλους!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: