Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Πλεκτή Καζάκα.

Γεια σας!
Βροχερό και καταθλιπτικό το Σαββατοκύριακο αυτό που διανύουμε και έχουμε περισσότερο ανάγκη από όμορφες εικόνες με έντονα χαρούμενα χρώματα να μας ανεβάσουν την διάθεση. Γι΄ αυτό  για την σημερινή ανάρτηση σας έχω πλεκτή καζάκα σε έντονες αποχρώσεις του μπλε και θα την συνδυάσω με όμορφες εικόνες για το yarn bombing.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Πλεκτή καζάκα λοιπόν πλεγμένη με βελόνες με πλούσιο γιακά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό
Ακρυλικό νήμα 100%  σε αυτό το υπέροχο χρώμα.
Πλέξτο μου και αυτό...
Το Yarn Bombing είναι μια μορφή public art η οποία ξεκίνησε από τις ΗΠΑ όταν οι πλεκτοβιομηχανίες του Τέξας προσπάθησαν να βρουν ένα δημιουργικό τρόπο για να χρησιμοποιήσουν να νήματα που απέμεναν από τα πλεκτά έργα τους, από τότε εξαπλώθηκε με τρομερή επιτυχία σε όλο τον κόσμο.
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Το Yarn Bombing έφτασε στη Αθήνα λίγο πριν τα Χριστούγεννα και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις όταν μια ομάδα πολιτών έπλεξε και έντυσε παγκάκια, στάσεις λεωφορείων, φανάρια και νεραντζιές στην οδό Σταδίου. Βέβαια έχει μια μικρή διαφορά με αυτό που γίνετε στο εξωτερικό, οι δικοί μας είχαν ζητήσει την άδεια του Δήμου Αθηναίων.
Αθήνα
Αθήνα
Αθήνα
Αθήνα
Στις άλλες χώρες της Ευρώπης οι καλλιτέχνες εργάζονται κρυφά, τη νύχτα, καθώς πρόκειται για μια απαγορευμένη τέχνη δρόμου. Είναι ό,τι ακριβώς ήταν το graffiti στις αρχές της δεκαετίας του 80: μια διαμαρτυρία απέναντι σε οτιδήποτε συστημικό, ένας τρόπος έκφρασης ανθρώπων. Εκεί οι καλλιτέχνες «ντύνουν» με τα πλεκτά τους από τανκς μέχρι αγάλματα προσωπικοτήτων που αμφισβητούν ως προς το ρόλο τους στην παγκόσμια ιστορία
Κοπενχάγη
Παρίσι
Ινδονησία
Αυτά από εμένα σήμερα να είστε καλά και να μην ξεχνάτε να βγάζετε την αρνητικότητα από την καθημερινότητα σας. Προσπαθήστε να βλέπετε την θετική πλευρά των πραγμάτων. Ακόμη και όταν όλα δεν είναι ρόδινα, τουλάχιστον η διάθεσή σας δε σας αφήνει να «βουλιάξετε».
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: