Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Χρωματιστοί Λαιμοί

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Ένα σύντομο ταξιδάκι και όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα με κράτησαν μακριά από το καθιερωμένο μας ραντεβού την περασμένη εβδομάδα.
Επιστροφή στην πατρίδα και στις αγαπημένες συνήθειες με πλεκτούς χρωματιστούς λαιμούς!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένοι με βελόνες Νο 9 και πλέξη τρυπούλες.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα mohair, σε διάφορα χρώματα που μας φτιάχνουν την διάθεση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η πλέξη απλή το σχέδιο εύκολο. πάρτε βελόνες και πάμε:
Ρίχνουμε 38 θηλιές σε βελόνες Νο 9 με το νήμα της αρεσκείας μας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
1η βελόνα:
Πλέκουμε τον πρώτο πόντο καλή, *κλείνουμε 2 πόντους μαζί ανάποδη, ρίχνουμε ένα (ζετέ)*, επαναλαμβάνουμε από *,* μέχρι να μείνουμε με έναν πόντο, πλέκουμε τον τελευταίο πόντο καλή.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Επαναλαμβάνουμε την 1η βελόνα μέχρι το πλεκτό μας να έχει μήκος 1,40 cm. Κλείνουμε τις θηλιές μια-μια και ράβουμε τις δυο άκρες μαζί.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Μπορείτε να φορέσετε τον λαιμό σας με πολλούς τρόπους, δίνει στυλ και μας κρατάει ζεστούς.
Καλή Επιτυχία!
Θα τα ξαναπούμε την επόμενη εβδομάδα με μια ανάρτηση κατάλληλη για τις μέρες που έρχονται...
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: