Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Από χέρια ... Αγαπημένα!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Σήμερα σας έχω μια καταπληκτική δημιουργία, μια δημιουργία φτιαγμένη από τα χεράκια της γιαγιάς μου.
Πριν από 32 περίπου χρόνια και περιμένοντας το πρώτο της εγγόνι (τον αδερφό μου) η γιαγιά μου έπλεξε αυτήν την υπέροχη παιδική κουβερτούλα!
Έμεινε αναλλοίωτη στο χρόνο και αφού σκέπασε τον αδερφό μου, εμένα και την αδερφή μου αργότερα, μου την χάρισε η μητέρα μου.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη motif-motif με όλη την αγάπη της γιαγιάς που ακόμα πλέκει παρά τα 81 της χρόνια. Πλεγμένη με νήμα baby υποαλλεργικό και με βελονάκι σε σχέδιο που απλό δεν το λες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Από χέρια αγαπημένα, πέρασε από μάνα σε κόρη ένα δώρο ανεκτίμητο για αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν.
Αυτά από εμένα θα τα πούμε σε δύο εβδομάδες, μοιραστείτε με τους φίλους σας την σημερινή ανάρτηση και μείνετε συντονισμένοι!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: