Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Γιλέκο με κοτσίδες!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Ένα πλεκτό γιλέκο έχω σήμερα για εσάς και όπως οι περισσότερες δημιουργίες μου έτσι και αυτό έχει κάτι που το κάνει ξεχωριστό.
Δεν είναι ξεχωριστό μόνο το άτομο για το οποίο το έπλεξα, αλλά και οι περίπλοκες κοτσίδες του!
Τόσο καιρό που πλέκω κατάλαβα ότι όσο πιο απλό είναι ένα σχέδιο, τόσο πιο πολύ με κουράζει, γίνεται μονότονο. Ε! λοιπόν αυτό το γιλέκο δεν με κούρασε καθόλου το περίπλοκο σχέδιο του δεν με άφηνε να βαρεθώ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Είχα να σκεφτώ κοτσίδες, ρόμβους, κοψίματα, στο τέλος όμως το αποτέλεσμα με ικανοποίησε.
Τελικά όσο πιο πολύ κοπιάζουμε για κάτι τόσο πιο όμορφα αισθανόμαστε με το αποτέλεσμα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το έπλεξα με νήμα ολόμαλλο superwash σε σκούρο γκρι χρώμα με βελόνες. Ιδιαίτερη λεπτομέρεια οι χαριτωμένες τσεπούλες!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Αυτά τα λίγα από εμένα σήμερα, μεγάλη γιορτή ξημερώνει και οι ετοιμασίες που έχω πολλές.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα και που είστε... μην το κρατάτε κρυφό πείτε το και στους φίλους σας!
Φιλιά!
Υ. Γ  Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την φωτογράφο μου, για τον χρόνο που μου διαθέτει και για την γκρίνια που ανέχεται κάποιες φορές, καλά.. πολλές φορές! Ευχαριστώ μικρή μου, πολύχρονη να είσαι γερή και να γευτείς πολλές πολλές επιτυχίες στην ζωή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: