Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Το Πλεκτό της Άνοιξης

Γεια σας!
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πέρασε και το Πάσχα, ελπίζω να περάσατε καλά και να γιορτάσατε με τις οικογένειες σας!
Μπορεί ο καιρός να μας τα χαλάει, και να μας ρίχνει λίγο ψυχολογικά, αλλά εδώ είμαι εγώ με το απόλυτο πλεκτό για την Άνοιξη.
Το μπλε χρώμα συμβολίζει την ηρεμία και την γλυκύτητα, είναι το χρώμα του ουρανού, του αέρα και της σοφίας. Έχει άπειρες αποχρώσεις και θεωρείται ότι ενεργεί θετικά στην ψυχολογία. (Δεν το διάλεξα τυχαία για σήμερα).
Ένα από τα πολύ αγαπημένα χρώματα της σεζόν είναι το μπλε ηλεκτρίκ, φορέθηκε πολύ και τον χειμώνα και συνεχίζει ακάθεκτο. Η αλήθεια είναι ότι είναι ένα εύκολο χρώμα που συνδυάζεται με πολλά και πηγαίνει στους περισσότερους.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτή μπλούζα λοιπόν με νήμα 100% βαμβακερό, με κυκλικές βελόνες (για να αποφύγουμε τις ραφές) και μανίκι 3/4. Έχει ένα ιδιαίτερο σχέδιο κοτσίδας στο μπροστινό και πίσω μέρος.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Οι υποχρεώσεις μου αυξήθηκαν δραματικά το τελευταίο χρονικό διάστημα, συνεχίζω όμως και προσπαθώ παρά την κούραση να βρίσκω τον χρόνο για την καθιερωμένη πλέον επικοινωνία μας.
Σας ευχαριστώ πολύ για τα ευχητήρια μηνύματα σας, ανταποδίδω τις ευχές στον καθένα ξεχωριστά!
Αυτά από εμένα, θα ήθελα να σας χαιρετήσω με κάτι που διάβασα ( ξέρετε σε αυτές τις εικόνες που κοινοποιούνται στο facebook), μου άρεσε και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
"Αν δεν μπορείς να γίνεις το μολύβι για να γράψεις την ευτυχία κάποιου, προσπάθησε να γίνεις τουλάχιστον η γόμα που θα σβήσει την δυστυχία του!".
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την άλλη εβδομάδα!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: