Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Πλεκτή Μαρινιέρα

Γεια σας!
Μέτα από μια γεμάτη εβδομάδα είμαι εδώ και πάλι αυτό το Σάββατο με την πλεκτή μου μαρινιέρα.
Μπορεί να είναι πολύ νωρίς αλλά εδώ άρχισε να μυρίζει θάλασσα.
Τα νήματα της εποχής υπέροχα, βαμβακερά και όχι μόνο σε έντονα, παστέλ και παλ χρώματα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η μαρινιέρα σίγουρα μπορεί να θεωρηθεί ένα από τα κομμάτια κλειδιά της σεζόν, το κλασικό ύφος της δίνει διαχρονικότητα και μπορεί να φορεθεί με πολλούς τρόπους.
Πλεγμένη σε παιδικό μέγεθος και σε συνδυασμό του κόκκινου, του μπλε και του λευκού γιατί και τα παιδάκια έχουν στυλ.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Από νήμα 100% βαμβακερό με μανίκι 3/4.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Στις 6 Απριλίου είναι η Παγκόσμια Μέρα Αθλητισμού για την Ανάπτυξη και την Ειρήνη και μια καλή ευκαιρία να αθληθείτε. Η άθληση μας προκαλεί κατά κάποιο τρόπο ένα αίσθημα απόλυτης ευφορίας που επιδρά θετικά στην διάθεση μας.
Ο καλός καιρός αυτό το διάστημα είναι σύμμαχος και τίποτα δεν πρέπει να μας κρατάει μέσα, λίγη αερόβια άσκηση είναι ότι πρέπει να μας προετοιμάσει για το κολύμπι και τις παραλίες όσο για τις μετακινήσεις με το ποδήλατο είναι πιο απολαυστικές και οικονομικές 2 σε 1.
Εκμεταλλευτείτε το!
Να περνάτε όμορφα, ανανεώνουμε το ραντεβού για την άλλη εβδομάδα!
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: