Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Κάτι Αγαπημένο

Γεια σας!
Τελευταία ανάρτηση του Μαρτίου και για να κλείσουμε όμορφα αυτό το μήνα σας έχω το αγαπημένο μου γιλέκο. Αγαπημένο όχι μόνο για το σχέδιο του αλλά και για αυτό το υπέροχο χρώμα σε απόχρωση του μπλε.
Πλέξτο μου και αυτό...

 Πλεγμένο με βελόνες και πλέξη bamboo, τελειώματα με βελονάκι και ξύλινο κουμπί.
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα ακρυλικό 100% υποαλλεργικό.
Πλέξτο μου και αυτό...
 Κλείνουμε το μήνα με αυτό το γιλέκο και μαζί και μια δημιουργική σεζόν. Οι επόμενες αναρτήσεις θα έχουν ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή διάθεση. Τα καινούργια νήματα κατέφθασαν, το μεράκι μεγάλο, οι ιδέες αστείρευτες και μια καινούργια σεζόν προ των πυλών.
Θα σας χαιρετήσω σύντομα σήμερα, μαζεύτηκαν κάποιες υποχρεώσεις, το χειροποίητο θέλει το χρόνο του αλλά δεν παραπονιέμαι το απολαμβάνω και ευχαριστώ και εσάς για την υποστήριξη που μου δείχνετε.

Μείνετε συντονισμένοι τα καλύτερα έρχονται!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: