Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Παιδικό για την Άνοιξη

Γεια σας!
Καλό μήνα σε όλους!
Πρώτος μήνας της Άνοιξης ο Μάρτιος, η φύση ξυπνά και αρχίζει να ντύνεται με όμορφα χρώματα.
Ένας κύκλος ζωής ξεκινάει, η γη προετοιμάζεται, οι σπόροι πρέπει να μπουν στο χώμα που περιμένει να τους ζεστάνει, για να ριζώσουν και πριν βγει ο μήνας να φυτρώσουν τα νέα φυτά, τα οποία θα καμαρώνουν κοιτώντας τον ήλιο μέχρι να δώσουν καρπούς.
 Ωραία εποχή η Άνοιξη!
Σήμερα σας έχω και εγώ κάτι για μια καινούργια ζωή, ένα παιδικό ζακετάκι πλεγμένο στο χρώμα που έχει ο ουρανός την Άνοιξη!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το συνδύασα με ένα ζευγάρι πατουσάκια πλεγμένα στο ίδιο χρώμα και με ιδιαίτερα κουμπιά από το κατάστημα Σ. Γαργαρέτα Τοπάλη 39 Βόλος.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με αγάπη, νήμα 100% ακρυλικό υποαλλεργικό με βελόνες και πλέξη moss.
 Εύχομαι το παιδάκι που θα το φοράει να είναι γερό και ευτυχισμένο.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 "Μάρτης" ή "Μαρτιά" είναι το βραχιολάκι που φορούν τα παιδιά από τη 1η έως τις 31  Μαρτίου, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή. Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση , ο "Μάρτης" προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. Ο ήλιος την Άνοιξη καίει και μαυρίζει τα πρόσωπα των παιδιών, η μαυρίλα όμως σήμαινε ασχήμια και κυρίως για τα κορίτσια που η παράδοση τα ήθελε άσπρα και ροδομάγουλα. Είναι ένα παμπάλαιο έθιμο εξαπλωμένο σε όλα τα Βαλκάνια.
knitting
ο "Μάρτης" μου φτιαγμένος
 με την τεχνική "Μακραμέ"
Η Καθαρά Δευτέρα είναι προ των πυλών και το πέταγμα του χαρταετού παράδοση.
Ο Μορφωτικός  Πολιτιστικός Σύλλογος Ολυμπιάδας και η Αερολέσχη Εορδαίας διοργανώνουν μια ξεχωριστή εκδήλωση για την μέρα αυτή στο Αεραθλητικό κέντρο Ολυμπιάδας.
Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει επιδείξεις αεροσκαφών και αερομοντελισμού, διαγωνισμό χαρταετού με έπαθλα από την Αερολέσχη Εορδαίας. Η εκδήλωση θα  υποστηρίζεται από 4 γνωστούς Dj's και θα αναμεταδίδεται ζωντανά από τον χορηγό επικοινωνίας SKY fm 99,7 της Πτολεμαΐδας, ενώ δεν θα λείπουν και οι σαρακοστιανοί μεζέδες!
Είστε όλοι προσκεκλημένοι!
Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή σε όλους!
Φιλιά.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: