Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Πόντσο για την Άνοιξη!

Γεια σας!
Σύμφωνα με τους αστρονόμους σε 5 μόλις μερούλες αποχαιρετάμε το χειμώνα και υποδεχόμαστε επισήμως πλέον την Άνοιξη. Τα χρώματα θα εισβάλλουν στην καθημερινότητα μας για να την κάνουν πιο αισιόδοξη και φωτεινή.
Θα ελαφρώσουμε τις ντουλάπες από τα χοντρά μπουφάν και τις γούνες και θα βγάλουμε τις καμπαρντίνες, τα σακάκια και φυσικά τα πόντσο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σας έχω ξαναμιλήσει για τα πόντσο σε προηγούμενη ανάρτηση.
Φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ, με τζιν και υφασμάτινα παντελόνια, φούστες ακόμη και με φόρμες ή σορτσάκια!
Ένα τέτοιο πόντσο βρίσκεται στη σημερινή μου ανάρτηση .
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τρίχρωμο, σε μαύρο, γκρι, άσπρο πλεγμένο με βελόνες σε πλέξη "γερμανικό λάστιχο".
Οι πιο εκκεντρικές τολμήστε έντονα χρώματα, οι πιο συντηρητικές καφέ εκρού αποχρώσεις που ταιριάζουν με όλα και για τις κλασικές το μαύρο είναι σταθμός καλαισθησίας.
Δώστε το δικό σας στυλ με ζώνες και κουμπιά διαφορετικού χρώματος για αντίθεση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Να μην υποκρίνεστε στην ζωή σας , να είστε ο εαυτός σας, να κάνετε αυτό που ονειρεύεστε και αυτό που μπορείτε, όπως είπε ο Ντελακρουά: "Χρειάζεται μεγάλη γενναιότητα να τολμάς να είσαι ο εαυτός σου".
Η τόλμη όμως μας δίνει ευφυΐα, μαγεία και δύναμη. Να είστε δυνατοί και η επόμενη ανάρτηση σε μια βδομαδούλα, που θα πάει θα περάσει!
Φιλιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: