Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Πλεκτά για κινητά...

Γεια σας.
Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσετε και μαζί με αυτήν και όλοι εμείς. Τα κινητά τηλέφωνα έχουν κατακλίσει εδώ και δυο δεκαετίες την ζωή μας τόσο πολύ που έχουμε ξεχάσει πως επικοινωνούσαμε πριν.
 Όλοι θέλουμε ένα κινητό με στυλ, εξελιγμένο με τις τελευταίες προδιαγραφές για να κάνει εντύπωση!
Σήμερα σας έχω λοιπόν πλεκτές θήκες για κινητά και όχι μόνο που σίγουρα εντυπωσιάζουν.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

 Πλεγμένες με βελονάκι και νήμα ακρυλικό και βαμβακερό σε διάφορα σχέδια (φαντασία να υπάρχει).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλέκονται σε διάφορα μεγέθη και χρώματα!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ζήλεψε η φωτογραφική μου μηχανή και είπα να πλέξω και για αυτήν κάτι. Εντυπωσιακή θήκη σε καλοκαιρινά χρώματα με ιδιαίτερο ξύλινο κουμπί και κορδόνι για να κρεμιέται.

Η τεχνολογία σήμερα συνάντησε την παράδοση. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Δεν σταματάνε όμως εδώ οι "τεχνολογικές" δημιουργίες συνεχίζονται και εξελίσσονται γι΄ αυτό μείνετε συντονισμένοι! Περιμένω τα σχόλια σας και σας ζητώ συγνώμη για τις αργοπορημένες απαντήσεις μου στα μηνύματα που μου στέλνετε,  μαζεμένες υποχρεώσεις,  πιεσμένο πρόγραμμα υπόσχομαι όμως να απαντήσω σε όλα!
Σας εύχομαι Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, το Μεγάλο Σάββατο θα τα ξαναπούμε, θα επιστρέψω με κάτι διαφορετικό!
Φιλιά.

Υ.Γ:" Η ψυχή μας δεν είναι όλη από τη φύση της ούτε αγαθή ούτε κακή, αλλά γίνεται και το ένα και το άλλο με την προαίρεση μας, με την ελεύθερη εσωτερική εκλογή και απόφαση μας" Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: