Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Ραμμένη από τα χεράκια μου...

Γεια σας!
Καλό μήνα σε όλους!
Μάιος, μια ανάσα πριν το καλοκαίρι και ενώ τα θαλασσινά μπάνια ξεκίνησαν για τους πιο τολμηρούς, ο καιρός θυμίζει κάτι από Φθινόπωρο!
Σήμερα σας έχω μια δημιουργία την οποία είχα προλογίσει σε προηγούμενη ανάρτηση.
Σας έχω ξαναπεί ότι η ενασχόληση μου με το χειροποίητο δεν αφορά μόνο το πλέξιμο (το οποίο λατρεύω), αλλά και πολλά άλλα όπως το κέντημα, το μακραμέ, το λασέ, το κοφτό στη μηχανή, το ράψιμο και τα κοσμήματα (ξέρετε τα Aleso).
Φούστα από ταφτά  λοιπόν σας έχω, ραμμένη από τα χεράκια μου. Είναι η πρώτη μου απόπειρα να ράψω φούστα γι' αυτό και το πατρόν δεν είναι περίπλοκο.

Πλέξτο μου και αυτό...
Σε πετρόλ χρώμα, την συνδύασα με ασημί ζώνη, η οποία καταλήγει σε έναν εντυπωσιακό φιόγκο.
Πλέξτο μου και αυτό...
Λεπτομέρεια με περλέ κουμπιά, σε απόλυτα ταιριαστό χρώμα!
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...

Εχθές κάναμε την πρώτη μας επίδειξη για τα χειροποίητα κοσμήματα Aleso, γι' αυτό και η ανάρτηση έγινε με μια μικρή καθυστέρηση, η εβδομάδα που πέρασε ήταν εβδομάδα προετοιμασίας,  παρ' όλη την κούραση, μας χαροποίησε ιδιαίτερα η αποδοχή που είχανε. Δείτε εδώ και άλλα σχέδια: ΕΔΩ
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλέξτο μου και αυτό...
Αυτά από εμένα για σήμερα να έχετε μια καλή εβδομάδα και να θυμάστε πάντα να τελειώνετε τη μέρα σας με μια θετική σκέψη, όσο άσχημα και αν είναι αυτά που περνάτε, το Αύριο είναι η ευκαιρία σας να τα κάνετε όλα καλύτερα!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: