Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Πλεκτό για μικρές Κυρίες!


knittins dress
Πλέξτο μου και αυτό...
 Γεια σας!
Τελευταία μέρα του Μαΐου, οι ασχολίες άπειρες, να ελαφρύνουμε τις ντουλάπες, να μαζέψουμε παπλώματα και χαλιά, να φροντίσουμε τα μπαλκόνια και όλα αυτά μαζί με τις υποχρεώσεις της δουλείας για εμάς τους τυχερούς που δουλεύουμε, παρ' όλα αυτά δεν μπορώ να αφήσω από τα χέρια μου το εργόχειρο όσο κουραστική και αν είναι η μέρα μου, με ξεκουράζει και με ευχαριστεί. Ανεπίσημα αύριο λοιπόν καλοκαίρι καιρός για θάλασσα, αν και τα μπανάκια ξεκινήσανε νωρίτερα, είναι μάλλον η φύση μας σαν Έλληνες να μας τραβάει το υγρό στοιχείο.
Ένα φόρεμα σας έχω σήμερα στο χρώμα της θάλασσας για μικρές κυρίες.
knitting dress
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με βελόνες και νήμα 100 % βαμβακερό σε απλή γραμμή. Μπορεί να φορεθεί παντού (και από όλες τις ηλικίες).
Το έπλεξα με πολύ αγάπη, για την Αγάπη που το φόρεσε και το ευχαριστήθηκε (το χρώμα δική της επιλογή). Να είναι γερή να το φοράει, και μετά να το δώσει στην μικρότερη αδερφή της να το χαρεί και αυτή. Ξέρετε τα χειροποίητα κομμάτια δεν πετιούνται όσο χρόνια και αν περάσουν, ωραία είναι να πηγαίνουν από χέρι σε χέρι, έτσι μεγαλώνει η αξία τους, γίνονται ανεκτίμητα!
knitting dress
Πλέξτο μου και αυτό...
Αυτά από εμένα θα κλείσω σήμερα με μια συμβουλή για τα παιδιά που διαγωνίζονται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. "Αυτό που μετράει δεν είναι η επιθυμία σου για να νικήσεις και να πετύχεις. Όλοι έχουν τέτοιες επιθυμίες. Αυτό που πραγματικά μετράει είναι η αποφασιστικότητα σου να δουλέψεις σκληρά για να εκπληρώσεις την επιθυμία σου να πετύχεις". Καλή Επιτυχία σε όλους και κουράγιο στις μαμάδες!
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: