Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Το Crochet top που προτιμάτε!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καλό μήνα!
Λίγο το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, λίγο ο υπέροχος καιρός, ξεμυαλίστηκα και η ανάρτηση της εβδομάδας καθυστέρησε λιγάκι.
Σήμερα σας έχω το crochet top που τράβηξε το ενδιαφέρον σας, σε λευκό, το έπλεξα για μια φίλη ελπίζω να της άρεσε και να το καλοφορέσει.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
100% βαμβακερό, πλεγμένο με βελονάκι.
Τα βαμβακερά πλεκτά πλένονται στο πλυντήριο σε κανονικό πρόγραμμα με στύψιμο. Προσοχή θέλουν στο άπλωμα, όπως όλα τα πλεκτά, τα απλώνουμε επίπεδα (δεν τα κρεμάμε) για να μην ξεχειλώσουν.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα καλοκαιρινά πλεκτά στολίζουν και φέτος τις βιτρίνες των πιο ενημερωμένων καταστημάτων ρούχων, ελαφριά, αέρινα πλεκτά φοριούνται όλες τις ώρες από το πρωί έως το βράδυ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Εσείς θα αντισταθείτε;
Τα χρώματα που κυριαρχούν το λευκό, το ιβουάρ, το μπεζ, το κουφετί, το σιέλ και πολλά ακόμα παλ χρώματα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Επικοινωνήστε μαζί μου για το σχέδιο, με μεγάλη μου χαρά θα απαντήσω σε κάθε απορία. Προσεχώς έρχονται περισσότερα σχέδια!



Το ΙΟΑΣ διοργανώνει από σήμερα μέχρι την Κυριακή την Τρίτη Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας με θέμα "Παιδί και Οδική Ασφάλεια".
Σκοπός είναι η ενημέρωση για το πως πρέπει να συμπεριφέρονται τα παιδιά στο οδικό δίκτυο. Ένας τρόπος πρόληψης, για την αποφυγή των χιλιάδων ατυχημάτων στον κόσμο με θύματα τα παιδιά.
Δράσεις θα πραγματοποιηθούν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας όλη την εβδομάδα, μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα εδώ. Η ανάγκη οδηγεί στην πρόληψη.
Αυτά για την σημερινή και  λίγο καθυστερημένη ανάρτηση, θα τα ξαναπούμε στο τέλος της εβδομάδας, να περνάτε καλά!
Φιλιά.
Υ.Γ. : " Αν είναι τέχνη, δεν είναι για όλους κι αν είναι για όλους, δεν είναι τέχνη." Αυστριακός μουσικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: