Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Λούτρινο Κουβερτάκι

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χριστός Ανέστη!!!
Οι γιορτινές μέρες πέρασαν, το διάλλειμα τελείωσε, ελπίζω να ξεκουραστήκατε και να είστε έτοιμοι για νέες δημιουργίες και προκλήσεις!
Την πιο απαλή και πιο χαριτωμένη κουβερτούλα αποφάσισα να σας δείξω σήμερα, είναι πλεγμένη με νήμα ειδικό για μωρά απαλό και υποαλλεργικό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με παιδικές παραστάσεις ζακάρ.
Το νήμα λέγεται softy και βγαίνει σε πολλά χρώματα.



















 Αυτά είναι ένα μικρό δείγμα υπάρχουν πολλά μονόχρωμα και εμπριμέ. Εγώ επέλεξα τον συνδυασμό του γαλάζιου με το μπεζ, προορίζεται για αγοράκι.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με το νήμα αυτό μπορείτε να φτιάξετε πολλά είδη bebe σκουφάκια, πόντσο, ζακέτες ακόμα και αρκουδάκια χάρη στην λούτρινη υφή του.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Περιμένω τα σχόλια σας!
Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε το κανάλι μας!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: