Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Τσαντάκι macrame

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αφήσαμε για λίγο το εργόχειρο στην άκρη λόγω της Μεγάλης Εβδομάδας, γι' αυτό και σήμερα σας έχω μια παλαιότερη δημιουργία μου.
Τσαντάκι macrame φτιαγμένο κόμπο-κόμπο και στολισμένο με ξύλινες χάντρες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Με κρόσσια στο τελείωμα και φερμουάρ για το κλείσιμο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Το κορδόνι του, πλεγμένο και αυτό σε μύλο με το ίδιο νήμα 100% βαμβακερό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Σίγουρα θα έχετε δει στα καταστήματα με είδη για το πλέξιμο, μύλους που πλέκουν κορδόνια.
knitting

Θα σας δείξω τα βήματα για το πλέξιμο κορδονιού με μύλο.
knitting
1
knitting
2


knitting
3
1.  Περνάμε το νήμα από το κέντρο του μύλου και το τυλίγουμε γύρω από το πρώτο συρματάκι.              (εικ.1)
2. Τυλίγουμε το νήμα ομοίως στο δεύτερο και τρίτο συρματάκι όπως φαίνεται στις εικόνες 2 &3.

knitting
4
knitting
5



knitting
6
3. Περνάμε το νήμα και από το τέταρτο συρματάκι και το κρατάμε όπως στην εικ.4
4. Περνάμε το νήμα κυκλικά γύρω από τα συρματάκια. (εικ.5)
5. Παίρνουμε με την βοηθητική  βελόνα την κάτω θηλιά που έχει δημιουργηθεί σε κάθε συρματάκι και την περνάμε πάνω από την δεύτερη, φέρνοντας την μπροστά από το συρματάκι (εικ.6)

knitting
8
knitting
7











6. Συνεχίζουμε όπως στο βήμα 5 και για τις τέσσερις θηλιές κυκλικά. (εικ7)
7. Όταν τελειώσουμε τον κύκλο θα φαίνεται το κορδόνι μας όπως στην εικ. 8.
8. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 4-5-6 και τραβάμε το κορδόνι για να σφίγγει από την κάτω άκρη. (εικ 9     &10)
knitting
9
knitting
10











Μεγάλο Σάββατο σήμερα και η Ανάσταση συνοδεύεται από το τσούγκρισμα των παραδοσιακών Πασχαλινών αυγών. φέτος αποφάσισα να βάψω τα Πασχαλινά αυγά με κλωστές φλος.
Εδώ σας έχω τις οδηγίες.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
1. Κόβω τις κλωστές μας σε μικρά κομματάκια στα χρώματα που μου αρέσουν.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
2. Βρέχω το αυγό, κολλάω πάνω τις κλωστές και τυλίγω με αλουμινόχαρτο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 3. Τα βάζω όπως είναι σε μια κατσαρόλα με σκέτο νερό να βράσουν.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
4. Μόλις βράσουν τα βγάζω από το νερό και τα αφήνω τυλιγμένα για λίγο να κρυώσουν και να πάρουν ωραίο χρώμα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
5. Τα ξετυλίγω, τα στεγνώνω και τα γυαλίζω με λίγο ελαιόλαδο.
6. Γίνονται θα έλεγα καλλιτεχνικά και το χρώμα δεν περνάει μέσα από το τσόφλι.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Καλή Ανάσταση με αγάπη και υγεία για όλους!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: