Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Το κυρίαρχο λευκό!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Ακόμα μια ανάρτηση για εσάς, εδώ στο "bloggaki" μου!
Όπως σας είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση το χρώμα που κυριαρχεί αυτήν την εποχή είναι το λευκό και επειδή και η θερμοκρασία ανέβηκε επικίνδυνα ένα λευκό μπικίνι είναι η πρόταση της εβδομάδας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο σε απλό σχέδιο, με νήμα βαμβακερό και bamboo για να στεγνώνει. Θα το βρείτε στο κατάστημα Γαργαρέτα Σ. Τοπάλη 39, Βόλος.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα πλεκτά μαγιό θα κάνουν θραύση στις παραλίες και φέτος θυμίζουν κάτι από 70's για μποέμ και vintage look.. Περισσότερες ιδέες θα βρείτε εδώ .

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αυτά από εμένα σήμερα ελπίζω να σας άρεσε το μαγιό μου και να σας έφτιαξα λιγάκι την διάθεση θυμίζοντας σας το καλοκαίρι που έρχεται...

Γιορτινή ημέρα αύριο για όλες τις μανούλες  μην ξεχάσετε να ευχηθείτε στην δική σας. Η μαμά είναι από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μας.

Μ όπως Μέλι
Η όπως Ήλιος
Τ όπως Τραγούδι
Ε όπως Ευτυχία
Ρ όπως Ρόδο
Α όπως ΑΓΑΠΗ
Χρόνια πολλά μαμά!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
Καλό Σαββατόβραδο σε όλους!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: