Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Πλεκτό και το καλοκαίρι!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Φωτιά έχει πάρει το βελονάκι, αφού είναι η κατάλληλη εποχή γι' αυτό.
Σήμερα σας έχω ένα lace top (λασέ).
Ανακάλυψα το σχέδιο λίγους μήνες πριν, ξετρελάθηκα και βγήκα προς αναζήτηση του ιδανικού νήματος γι' αυτήν την δημιουργία.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε ιβουάρ χρώμα και ιδιαίτερο σχέδιο στην πλάτη δεν θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα στην αδερφή μου για  την οποία το έπλεξα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με νήμα 100% βαμβακερό δροσερό και αέρινο  με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το lace top μπορείτε να το συνδυάσετε εύκολα με ψηλόμεσα σορτσάκια που είναι must φέτος για καλοκαιρινές βόλτες σε οποιαδήποτε ώρα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Μια καινούργια εβδομάδα ξεκινά, εύχομαι να είναι για όλους καλή και αν όχι δεν πειράζει συνεχίστε να χαμογελάτε, η ευτυχία έρχεται σε εκείνους που γελούν.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: