Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Πλεκτές Ζακέτες

Γεια σας!
Καλό μήνα σε όλους! Διανύουμε την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου την επονομαζόμενη και "Παγκόσμια Εβδομάδα Μητρικού Θηλασμού 2013". Με αφορμή αυτό η UNICEF Ελλάδος σε συνεργασία με άλλους παγκόσμιους φορείς κάνει έκκληση για την ενίσχυση της προστασίας, της προώθησης και υποστήριξης του μητρικού θηλασμού ώστε να κατανοήσουν οι νέοι την σημασία αυτής της πρακτικής άσκησης πριν να γίνουν γονείς.
UNICEF: "Ο Μητρικός Θηλασμός αποτελεί την οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη σωτήρια παρέμβαση στην ιστορία".
 Στα δικά μας τώρα, σήμερα σας έχω δύο γυναικείες ζακέτες σε χρώματα που φέτος θα φορεθούν πολύ!



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...





knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


100% αγνό μαλλί Alpaca πλεγμένη σε αυτό το ζεστό γκρι χρώμα με βελόνες και μεταλλικά κουμπιά.



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
50% Ακρυλικό 50% μαλλί πλεγμένο σε ζαχαρί χρώμα,  εντυπωσιακά μανίκια πλεγμένα με βελονάκι και πλέξη καρυδάκι. Το ιδιαίτερο κούμπωμα είναι πλεγμένο με τυνησιακό βελονάκι και ξύλινα κουμπιά!
Στις 8 Νοεμβρίου η Πολεμική Αεροπορία γιορτάζει τον Προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ, οι πολεμικές βάσεις θα είναι ανοιχτές για το κοινό από την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου μέχρι την Κυριακή 10 Νοεμβρίου και είναι μια καλή ευκαιρία για όσους μπορούν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και να επισκεφτούν κάποια πτέρυγα της πολεμικής μας αεροπορίας, να παρακολουθήσουν από κοντά τις εκδηλώσεις.
Σας το προτείνω, είναι ένα πολύ ωραίο θέαμα για μεγάλους και παιδιά!
Θα τα ξαναπούμε στην επόμενη ανάρτηση μέχρι τότε να περνάτε καλά.
Φιλιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: