Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Χειμωνιάτικη διάθεση

Γεια σας!
Διεθνής ημέρα ανεκτικότητας η σημερινή, αυτή η μέρα στη χώρα μας αποκτά φέτος ιδιαίτερη σημασία καθώς όπως ακούμε καθημερινά η καχυποψία απέναντι σε καθετί διαφορετικό αυξάνεται με αποτέλεσμα δυστυχώς την βία. Ανοχή λοιπόν φίλοι μου για να αποφύγουμε την βία, ανοχή ακόμα και προς αυτούς που μας ζημιώνουν όπως έλεγε και ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας "Αγάπα τον πλησίον σου μικρά ελαττούμενος."
Την ανοχή σας λοιπόν ζητάω και εγώ και μια ακόμα ανάρτηση είναι στα σκαριά με χειμερινή διάθεση μιας και τα καλοριφέρ, τα τζάκια και η σόμπες ανάψανε για τα καλά!
Πλεκτό κασκολάκι σας έχω για σήμερα από ένα ιδιαίτερα σπάνιο νήμα συνδυασμένο με γαντάκια με κοτσίδες.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...





knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Πλεκτό κασκόλ από 100% ακρυλικό νήμα πλεγμένο με πλέξη moss και γάντια 100% ακρυλικά πλεγμένα με καλτσοβελόνες και σχέδια με κοτσίδες. Ζεστά και τα δύο και στην αίσθηση και στο χρώμα.
Λαμβάνω πολλά ενθαρρυντικά  μηνύματα και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, κάποιοι φίλοι ζητούν τα σχέδια από τα πλεκτά αλλά όπως καταλαβαίνεται δεν θα μπορούσα να τα αναρτήσω όλα εδώ μπορείτε όμως να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email: papadimi3u@gmail.com και μέσα από την σελίδα στο facebook:  Πλέξτο μου και αυτό
Εδώ θα σας χαιρετήσω θα τα ξαναπούμε με μια νέα ανάρτηση σε καμιά βδομαδούλα, μέχρι τότε να είστε όλοι καλά.
Ευχαριστώ για την ανοχή σας!
Φιλιά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: