Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Πλεκτά Σκουφάκια Ζακάρ

Γεια σας!
Σάββατο απόγευμα και μια ακόμα ανάρτηση είναι εδώ για εσάς που σας αρέσει η δημιουργία. Σήμερα σας έχω πλεκτά σκουφάκια με την τεχνική ζακάρ. Ζακάρ είναι μια τεχνική πλεξίματος που χρησιμοποιείται για την δημιουργία μοντέλων με πολλά χρώματα. Αυτή η τεχνική είναι  γνωστή ως "Ζακάρ" στη χώρα μας, έξω είναι πιο γνωστή με τον όρο "Fair Isle"  έχει πάρει αυτό το όνομα από ένα νησί που βρίσκετε στο βόρειο τμήμα της Σκωτίας και στο οποίο έχουν παράδοση να πλέκουν σχέδια με αυτήν την τεχνική, το νησί κατοικείτε από παλιούς Νορβηγούς γι' αυτό και τα αμιγώς παραδοσιακά σχέδια τα αποκαλούν και Norvegian (Νορβηγικά). Φτάνουν όμως οι πληροφορίες πάμε στις δημιουργίες.



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...






knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Σκουφάκι ζακάρ λοιπόν με norvegian σχέδια πλεγμένο με κυκλικές βελόνες και νήμα 100% ακρυλικό.



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
  


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Παιδικό σκουφάκι "Φραουλίτσα" πλεγμένο με κυκλικές βελόνες και νήμα 100% ακρυλικό bebe υποαλλεργικό.
Αυτά από εμένα σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή και μην ξεχνάτε να κάνετε ευτυχισμένους αυτούς που έχετε δίπλα σας δείχνοντας τους την αγάπη σας γιατί όπως είπε και ο μεγάλος Βίκτωρ Ουγκώ  «Η πιο μεγάλη ευτυχία στη ζωή είναι αυτή που μας δίνει η αντίληψη πως μας αγαπούν.»
Φιλιά














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: