Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Πλεκτά Γάντια για όλους

Γεια σας!
Μεγάλη γιορτή η σημερινή χρόνια πολλά σε όλους λοιπόν, γιατί δεν μπορεί όλο και κάποιον εορτάζοντα θα έχετε! Παρ' όλο που σήμερα γιορτάζει η κολώνα του σπιτιού μου δεν σας παραμέλησα και είμαι εδώ και πάλι με πλεκτά γάντια! Όπως όλοι νιώθουμε, όταν αρχίζει να πέφτει ο υδράργυρος κρυώνουν πρώτα τα χέρια μας, γι' αυτό πρέπει να φροντίζουμε να τα κρατάμε ζεστά! Υπέροχα γάντια σε πολλά σχέδια πλεγμένα με καλτσοβελόνες και βελονάκι για αγόρια και κορίτσια!


knitting
Πλεξτο μου και αυτό...





knitting
Πλεξτο μου και αυτό...



knitting
Πλεξτο μου και αυτό...



knitting
Πλεξτο μου και αυτό...


100% ακρυλικά fingerless γαντάκια με βελονάκι και ρομαντικό χαρακτήρα! Τα έπλεξα με πολύ αγάπη για την αδερφή μου η οποία γιορτάζει σήμερα! Χρονιά πολλά μικρό μου σε λατρεύω.



knitting
Πλεξτο μου και αυτό...





knitting
Πλεξτο μου και αυτό...




100% ακρυλικά και αυτά τα γάντια πλεγμένα με καλτσοβελόνες χωρίς ραφές. Μην σας ξεγελάει το γυναικείο χέρι είναι unisex και μπορεί να πλεχτεί σε άπειρα χρώματα!



knitting
Πλεξτο μου και αυτό...




knitting
Πλεξτο μου και αυτό...




knitting
Πλεξτο μου και αυτό...


Και τελειώνω με  fingerless γάντια που είναι πολύ μοδάτα με 70% mohair 30% ακρυλικό πλεγμένα με καλτσοβελόνες χωρίς ραφές με πρωτότυπο σχέδιο φυλλαράκι.
Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο τριήμερο να παρακολουθήσετε την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου προς τιμή των ηρώων της φτωχής (από λεφτά) πατρίδας μας γιατί όπως παραδέχτηκε και ο Χίτλερ "...οφείλω να διαπιστώσω ότι μόνον οι Έλληνες, εξ όλων των αντιπάλων οι οποίοι με αντιμετώπισαν, πολέμησαν με παράτολμον θάρρος και υψίστην περιφρόνησιν προς τον θάνατον…"(από λόγο πού εκφώνησε στις 10/5/1941).
Καλά να περάσετε λοιπόν θα τα ξαναπούμε στην επόμενη ανάρτηση μείνετε συντονισμένοι.
Α! Και μην ξεχάσετε τα ξημερώματα τα ρολογάκια μια ώρα πίσω.
Φιλιά!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: