Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Πλεκτά Πατουσάκια

Γεια σας!
Πέρασε και αυτή η εβδομάδα πραγματικά πολύ γρήγορα και είμαι πάλι εδώ να σας παρουσιάσω τα αξιολάτρευτα τολμώ να πω έργα μου! Πλεκτά πατουσάκια λοιπόν για σήμερα όπως αποφάσισα να τα ονομάσω, είναι τα γνωστά τερλίκια που έπλεκαν οι γιαγιάδες μας με λίγο περισσότερη έμπνευση και χάρη! Έχουμε λοιπόν διάφορα χρώματα και σχέδια, ποντικάκια, λιονταράκια, βατραχάκια, κροκοδειλάκια, αυτοκινητάκια φτιάχνουν την διάθεση οποιουδήποτε! Μην παρασύρεστε από το μικρό τους μέγεθος δεν είναι μόνο για παιδιά αλλά και για αυτούς που αισθάνονται ακόμα παιδιά!


        
knitting 

Πλέξτο μου και αυτό...




knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...



Πλεγμένα όλα με τα χεράκια μου, κατέχω όλα τα δικαιώματα που ανήκουν σε δημιουργό και εμπνευστή και όχι στον φωτογράφο (το ακούσαμε και αυτό). 100% Ακρυλικά λοιπόν και υποαλλεργικά!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Σας προτρέπω  να μου στείλετε τις ιδέες σας και τα σχόλια σας μόνο έτσι βελτιωνόμαστε και πάμε μπροστά σε όλους τους τομείς, με την συνεργασία!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


Αυτά από εμένα σήμερα και μην ξεχνάτε αυτό που είπε ο Nietzsche " Ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό "... πλάκα κάνω αυτό δεν είναι απόφθεγμα σούπα είναι, είπε κάτι μάλλον καλύτερο " το να χαίρεται κάποιος με την χαρά μας, και όχι να λυπάται με τα βάσανα μας, κάνει κάποιον φίλο ".
Περιμένω τα σχόλια σας.
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση φιλιά πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: