Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Πλεκτή Κάπα

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καθυστερημένες λίγο οι αναρτήσεις μας, αλλά ελπίζω να σας αποζημιώνω με την ποιότητα των δημιουργιών μου.
Η αλήθεια είναι ότι ο ελεύθερος χρόνος μου περιορίστηκε πολύ, πολλή δουλειά, τρέξιμο, ξεκινάει και η καινούργια σεζόν, δεν προλαβαίνω γενικά.
Μέσα στην γενική σύγχυση βρήκα λίγο χρόνο για να φωτογραφήσω την σημερινή δημιουργία. Πλεκτή κάπα με γούνινες λεπτομέρειες και υπέροχα κουμπιά, ότι πρέπει για τις πρώτες βόλτες της Άνοιξης, που δεν βλέπω να έρχεται.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με νήμα 59% μαλλί, 41% ακρυλικό, με βελόνες No 6 έπλεξα μαζί και λίγο mohair για να γίνει πιο ζεστή, ότι πρέπει για την εποχή που διανύουμε.
Η γούνα φυσικά οικολογική.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ένα σχέδιο που το "τσιμπήσαμε" με την Σόφη από κάποιο περιοδικό, το επεξεργαστήκαμε, το αλλάξαμε, το εμπλουτίσαμε και ιδού η δική μας πρόταση.
Νομίζω ότι η κάπα μας θα υστερούσε κατά πολύ χωρίς τα καταπληκτικά κοκκάλινα κουμπιά με σουέτ δέρμα και χρυσές λεπτομέρειες. (εξαιρετικά)

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Θα περιμένω τα σχόλια σας, επικοινωνήστε μαζί μου με τους γνωστούς πλέον τρόπους, τα μηνύματα σας μου δίνουν αισιοδοξία και δύναμη.
Χαίρομαι που αυτό που κάνω έχει ανταπόκριση, μόνο για αυτό αξίζει να συνεχίσω και αξίζει να το κάνω καλά!
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: