Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Ανοιξιάτικο πουλόβερ


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Έχει μπει για τα καλά η Άνοιξη, βγάλαμε από τους καρπούς το "Μάρτη" γιατί τα πρώτα χελιδόνια ήρθαν και χτίζουν φωλιές, φυτεύουμε τα πρώτα λουλουδάκια μας για φέτος, αρχίσαμε τις ανέμελες βολτούλες και ετοιμαζόμαστε για την μεγαλύτερη γιορτή του Χριστιανισμού, το Πάσχα.

Σ' αυτές τις ανέμελες βολτούλες θέλω να σταθώ, που χάρη στον καλό καιρό τις απολαμβάνουμε ιδιαιτέρως. Λίγο περισσότερο τυχεροί εμείς που ζούμε σε μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας και βολτάρουμε μεταξύ βουνού και θάλασσας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σημερινό πουλόβερ είναι ότι πιο κατάλληλο για μια τέτοια βόλτα.
 Πλεγμένο με νήμα ακρυλικό υποαλλεργικό με φαντεζί πλέξη και 3/4 μανίκια.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με βελόνες από την λαιμόκοψη, κυκλικά, μονοκόμματο, χωρίς ραφές και ενώσεις.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε χρώμα λιλά-σιέλ, δεν μπορώ να αποφασίσω με κομψά τελειώματα.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ιδιαίτερη λεπτομέρεια το ρεγκλάν μανίκι με τα ριξίματα. Επέλεξα μια διαφορετική και πιο δύσκολη τεχνική για να αναπτύξω λίγο περισσότερο τις ικανότητες μου. Όλα τα πράγματα είναι δύσκολα, προτού γίνουν εύκολα. Πανεύκολη τεχνική απλά θέλει καλό μέτρημα, το "παν" στο πλέξιμο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σχέδιο είναι στην διάθεση όποιου το επιθυμεί, αρκεί να μου στείλει ένα e- mail και θα το λάβει πολύ γρήγορα.
Επειδή πολλοί με ρωτάτε για τα σχέδια, δυστυχώς δεν μπορώ να τα δημοσιεύω εδώ θα χρειαζόμουν  πολύ χρόνο που δεν διαθέτω, μπορώ να σας τα στείλω δωρεάν σε e-mail. (papadimi3@gmail.com, plextomoukaiauto@gmail.com).
Η επόμενη ανάρτηση θα έχει κάτι από τις μέρες που διανύουμε, την υπομονή σας θέλω μέχρι τότε.
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά.

1 σχόλιο:

  1. καλησπερα μου αρεσει πολυ το σχεδιο σας θα μπορουσατε να μου το στειλετε;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας: