Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικες Βελονιές

Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Καλά Χριστούγεννα!
Αγαπημένοι μου αναγνώστες Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τέτοια εποχή οι αναρτήσεις μου έχουν κάτι από το κλίμα των ημερών.
Για τα φετινά Χριστούγεννα ετοίμασα πουγκάκια κεντημένα με χριστουγεννιάτικες παραστάσεις.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αγόρασα εταμίν φάσα σε φάρδος 10 εκατοστά, διάφορα χρώματα μουλινέ DMC και χρυσό νήμα σε μπομπίνα. Τα βρήκα όλα εύκολα και οικονομικά στο κατάστημα της Σοφίας (Γαργαρέτα Σ. Τοπάλη 39, Βόλος).
Για κάθε πουγκάκι χρειάστηκα περίπου 20 εκατοστά φάσα, την δίπλωσα στην μέση και στο μπροστινό τμήμα κέντησα το κάθε χριστουγεννιάτικο μοτίβο σε ύψος ανάλογα με το μέγεθος του μοτίβου. Μπορείτε να βρείτε πολλά χριστουγεννιάτικα μοτίβα στο διαδίκτυο. (Τα ιταλικά site νομίζω έχουν τα καλύτερα).
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Έραψα τα δύο πλαϊνά στην ραπτομηχανή, γέμισα το πουγκάκι με βαμβάκι ( αυτό που έχουν μέσα τα λούτρινα). Στην πάνω πλευρά και σε απόσταση 3,5 εκατοστά από το άνοιγμα, πέρασμα με βελονιά τρύπωμα μια κορδελίτσα για να κλείσω το πουγκάκι. Πέρασα χρυσή κλωστή για να μπορεί να κρεμαστεί στο δέντρο μου και...έτοιμο!
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Δεν παρέλειψα βέβαια να κρεμάσω στο δεντράκι μου και τα άλλα χειροποίητα στολίδια που έπλεξα.
Με ξετρέλαναν τα πουγκάκια μου, τόσο που στόλισα και άλλες γωνιές του σπιτιού.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Περιμένω να σχόλια σας.
Για τα σχέδια, τα υλικά και ότι άλλο χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου με τους γνωστούς τρόπους. (E-mail, Facebook, You tube e.t.c.).
Να περάσετε όμορφα και δημιουργικά Χριστούγεννα, να διασκεδάσετε, να βγείτε έξω με φίλους, να ζήσετε έντονα όλες τις στιγμές σας, δεν επαναλαμβάνονται, κάθε λεπτό είναι μοναδικό... ζήστε το!
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: