Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Ζακέτα με γούνινες λεπτομέρειες

Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Λίγες μέρες έμειναν ακόμα για την μέρα που περιμένουμε πάντα μικροί και μεγάλοι με χαρά.
Δεν υπάρχει σκοτεινή γωνία στην πόλη μας και το πιο μικρό δεντράκι έχει στολιστεί, τα πάρκα φεγγοβολούν, το χωριό του Αϊ-Βασίλη ανοιχτό εδώ και μέρες, δεν μένει τίποτα άλλο για να καταλάβουμε πως τα Χριστούγεννα πλησιάζουν.
Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στις στολισμένες βιτρίνες, είναι και αυτό το γιορτινό ωράριο στα καταστήματα και βγήκα στους δρόμους για ... ψώνια!
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτή ζακέτα λοιπόν με βελόνες.
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με κυκλικές βελόνες, χωρίς ραφές με ρεγκλάν μανίκι (έχετε καταλάβει ότι λατρεύω το ρεγκλάν).
Πλέξτο μου και αυτό...
Γούνινες λεπτομέρειες στις μπορντούρες και στα τελειώματα.
Νήμα 75% ακρυλικό, 25% μαλλί και γούνα σε νήμα 100% οικολογική.
Το νήμα κάνει κύματα σε αποχρώσεις, του μπλε, του γκρι και του καφέ και το συνδύασα με γούνα σε χρώμα γκρι ανοιχτό.

Πλέξτο μου και αυτό...

Πλέξτο μου και αυτό...
Δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις και οι συναντήσεις με διάσημους ήρωες που γυρίζουνε στο κέντρο της στολισμένης πόλης! Thank you Micky!
Πλέξτο μου και αυτό...

Ώρα για ξεκούραση... θα τα ξαναπούμε με κάτι καινούργιο πολύ σύντομα.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: