Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Ζακέτα Bat!

Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Καλή Χρονιά με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!
Πέρασαν οι γιορτές, φάγαμε, ήπιαμε, αρρωστήσαμε, αναρρώσαμε και λίγο αργήσαμε να ξαναεπικοινωνήσουμε. Είναι αυτός ο χρόνος που τρέχει σαν νεράκι, δεν πειράζει όμως ο χρόνος περνάει λένε γρήγορα όταν περνάς καλά. 
Ζακέτα bat έχω ετοιμάσει για σήμερα, ή για να είμαι και ειλικρινής λίγες μέρες νωρίτερα έπρεπε να αναρτηθεί αλλά ας όψεται η γρίπη.
Την σημερινή ζακέτα την ονόμασα έτσι εξαιτίας των μανικιών της. Μανίκια νυχτερίδα.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με βελόνες και νήμα ακρυλικό που το "δημιουργήσαμε" με την Σοφία μπερδεύοντας ένα ακρυλικό μαύρο και ένα νήμα με πούλιες, επίσης έπλεξα μαζί και ένα νήμα μεταξωτό που χάρισε στην ζακέτα μας απίστευτη υφή.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η πλέξη απλή ζέρσεϋ και πουαντερί για τις μπορντούρες.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες και με πολλούς συνδυασμούς. με μακρύ φόρεμα, με παντελόνι με φούστα, ακόμα και με τζιν.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Θα σας αφήσω κάπου εδώ, αλλά υπόσχομαι να επιστρέψω σύντομα αυτήν την φορά με κάτι διαφορετικό.
Φιλιά
Υ.Γ : "Ευχαριστώ πολύ και την καταπληκτική φωτογράφο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: