Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Τέλος Εποχής...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό..
Γεια σας!
Αλλαγή εποχής... αποχαιρετάμε το καλοκαιράκι που δυστυχώς πέρασε και ημερολογιακά εδώ και καιρό όσο και αν θέλουμε να το τραβήξουμε λίγο ακόμα.
Φθινόπωρο λοιπόν, εποχή προετοιμασίας, γεμίζουμε πάλι τις ντουλάπες μας με τα χειμερινά πλεκτά μας, βγάζουμε ξανά τις ομπρέλες και τα αδιάβροχα, ντύνουμε τα σπίτια μας με τα χοντρά χαλιά, τα ζεστά ριχτάρια, αλλάζουμε καθημερινά πράγματα, μπορεί να κουραζόμαστε λίγο αλλά είναι ωραίες οι αλλαγές.
Το σημερινό πλεκτό είναι το τελευταίο της σεζόν.
Οι επόμενες αναρτήσεις που έρχονται θα εγκαινιάσουν την νέα εποχή στο "Πλέξτο μου και αυτό...".
knitting
Πλέξτο μου και αυτό..
Πλεκτό μακρύ γιλέκο με το βελονάκι.
Πλεγμένο με βαμβακερό νήμα σε ασυνήθιστο χρώμα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό..
Με μοτίφ λουλούδι, δικής μου έμπνευσης. (για το σχέδιο επικοινωνήστε μαζί μου)
knitting
Πλέξτο μου και αυτό..
Τέλειο το καλοκαίρι, αλλά και το φθινόπωρο έχει τα υπέρ του... επιτέλους κοιμόμαστε αγκαλιά!!!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: