Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Νέο ξεκίνημα...

Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Μετά από μια μικρή ανανέωση, πολλές αλλαγές και πολλές δημιουργίες έφτασε η στιγμή για το ξεκίνημα της καινούργιας εποχής.
Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία μας ανάρτηση, η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκα χρόνο για να μαζέψω, πολλά μέτρα νήματα σε διάφορα χρώματα και ποιότητες, καινούργιες, έξυπνες βελόνες, ευφάνταστα και πρωτότυπα σχέδια για το "Πλέξτο μου και αυτό..."!
Μια παιδική κουβερτούλα θα εγκαινιάσει το νέο ξεκίνημα.
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με βελονάκι και νήμα ακρυλικό υποαλλεργικό.
Ένα σχέδιο από μια απλή φωτογραφία που ανακάλυψε η Σοφία μετά από μια βόλτα στο διαδίκτυο,
η πείρα μου, τα καταπληκτικά νήματα από το κατάστημα της και πολλές ιδέες που έπεσαν στο τραπέζι συνέβαλλαν για να ολοκληρωθεί η κουβερτούλα μας.
Πλέξτο μου και αυτό...
Λωρίδα, λωρίδα πλέχθηκε σε ουδέτερα χρώματα για να ταιριάζει και στα δυο φύλα.
Την διαφορά έκαναν τα χρωματιστά φιογκάκια στο τελείωμα.
Πλέξτο μου και αυτό...

Την συνδυάσαμε με ένα υπέροχο παιδικό σετάκι.
Κρουαζέ ζακέτα, σκουφάκι και πατουσάκια, όλα στα ίδια χρώματα.
Το κρουαζέ ζακετάκι το έπλεξα με βελόνες μονοκόμματο με ραφές μόνο στα πλαϊνά.
Πλέξτο μου και αυτό...
Χαριτωμένο παιδικό σκουφάκι πλεγμένο κυκλικά χωρίς ραφές.
Πλέξτο μου και αυτό...

Πατουσάκια πλεγμένα με βελονάκι και δύο υπέροχα διακοσμητικά κουμπιά.
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλέξτο μου και αυτό...
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω e-mail ή μέσω της σελίδας μου στο facebook.  
Κάπου εδώ θα σας αφήσω,  με περιμένει μια μισοτελειωμένη δημιουργία στις βελόνες της.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: