Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Όνειρο από ... δαντελόνημα!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Με δαντελόνημα φτιαγμένο είναι το σύνολο που έπλεξα για την σημερινή μας ανάρτηση!
Το δαντελόνημα είναι το γνωστό νήμα που πλέκουμε, τραπεζομάντηλα, δαντέλες, λεπτομέρειες σε μαξιλάρια με πολύ ψιλό βελονάκι.
Εγώ βέβαια το εξέλιξα και είπα να πλέξω κάτι διαφορετικό.
Πλεκτή φούστα με ιδιαίτερο επαναλαμβανόμενο μοτίβο και κοντό (crop) μπλουζάκι σε τέλειο συνδυασμό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το χρώμα που επέλεξα είναι μεταξύ του λιλά και του σιέλ. (χάνει λίγο στις φωτογραφίες).
Το έπλεξα με βελονάκι 1,6 κυκλικά.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Επιστράτεψα την πολύτιμη ραπτομηχανή μου για το φοδράρισμα και για το ράψιμο της ζώνης στο πάνω μέρος της φούστας.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα "ζε" κουμπάκια από το κατάστημα της Σοφίας ολοκλήρωσαν το σύνολο.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Επικοινωνήστε μαζί μου για το σχέδιο και περαιτέρω οδηγίες!
Αραίωσαν λίγο οι αναρτήσεις τον τελευταίο καιρό, ξεκινάει καινούργια σεζόν οι προετοιμασίες είναι πολλές και ο χρόνος περιορισμένος, που θα πάει όμως θα βρώ τον ρυθμό μου και θα τα λέμε συχνότερα και στην ώρα μας!
Φιλιά!

Υ.Γ "Μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή, είναι όταν βρίσκεις το θάρρος να φύγεις από ότι δεν μπορεί να αλλάξει"... Αφιερωμένο ; )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: