Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Οι ήλιοι του καλοκαιριού!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Μπορεί ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού να εκπνέει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τελειώνει το καλοκαίρι!
Τα μπάνια συνεχίζονται, οι παραλίες πολλές και διάσπαρτες σε όλη την χώρα, πετσέτα, μαγιό, αντηλιακό και μία καλοπλεγμένη τουνίκ είναι τα μόνα που χρειάζεστε.
Για το τελευταίο έχω φροντίσει εγώ για εσάς!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεκτή τουνίκ παραλίας με νήμα 50% βαμβάκι 50% bamboo.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με βελονάκι και σχέδιο που παραπέμπει σε ήλιο ή και σε λουλούδι για κάποιους.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ιδιαίτερο το χρώμα, μπορεί να συνδυαστεί με πολλά άλλα χρώματα, μονόχρωμα και εμπριμέ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Επιστρέψαμε στην πόλη, οι διακοπές όμως συνεχίζονται, λίγο χρόνο βέβαια θα διαθέσω για να απαντήσω στα μηνύματα σας. Τα περιμένω με αγωνία!
(Αν ο ήλιος μπαίνει μες στο σπίτι, μπαίνει λίγο και μες στην ψυχή σου).
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: