Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Από τραπεζομάντηλο ... top!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Γεια σας!
Με μια ακόμα δημιουργία για εσάς και μόνο με βρίσκει αυτή η ζεστή Κυριακή, η τελευταία του Αυγούστου.
Πλεκτό top λοιπόν, διαφορετικό από τα άλλα.
Το σημερινό σχέδιο το εμπνεύστηκα από ένα τραπεζομάντηλο δώρο της γιαγιάς ( φυσικά). "Έκλεψα" το σχέδιο του μοτίφ που έπλεξε με την δεξιότητα που την χαρακτηρίζει και το έκανα κάτι διαφορετικό. (Νομίζω ότι θα εκπλαγεί όταν το δει από κοντά).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Το πρωτότυπο έργο.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Με νήμα 100% βαμβακερό, σε κίτρινο χρώμα. Λέγετε ότι είναι το χρώμα του μίσους δεν ξέρω αν αληθεύει εγώ πάντως το λάτρεψα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Με ιδιαίτερη πλάτη (έχω αδυναμία σε αυτό).

knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Το βελονάκι όπως βλέπετε δεν έχει πάρει ανάσα είναι η εποχή του, τα περισσότερα πλεκτά του καλοκαιριού είναι λασέ πλεγμένα με βελονάκι.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό....
Ανυπομονώ για την νέα σεζόν και τα χειμερινά σχέδια και νήματα, έχω αρχίσει ήδη κάτι να ετοιμάζω, έχουμε όμως ακόμα καιρό για το φθινόπωρο και έτσι θα συνεχίσουμε με δημιουργίες  κατάλληλες για την εποχή!
30 Αυγούστου σήμερα, χρόνια πολλά στον Αλέξανδρο και την Αλεξάνδρα και φυσικά στην φίλη μου την Αλέκα!
Χρόνια πολλά Αλέκα μου να είσαι πάντα χαμογελαστή και ευτυχισμένη!
Θα τα πούμε σε επόμενη ανάρτηση με κάτι καινούργιο!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: