Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Τουνίκ για παραλία!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Η θερμοκρασία ανέβηκε επιτέλους με θετικές και αρνητικές (βλέπε πυρκαγιές) συνέπειες, εμείς προτιμάμε τις θετικές βέβαια, παραλία, μπανάκι, ξαπλώστρα, αντηλιακό και τα σχετικά.
Για να είστε προετοιμασμένοι σας έπλεξα μια τουνίκ για την παραλία.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με βελονάκι σε ένα πολύ ιδιαίτερο σχέδιο δικής μου έμπνευσης. (έχω τα πνευματικά δικαιώματα της δημιουργού).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε πετρόλ χρώμα για να συνδυάζετε με το κίτρινο μαγιό μου και φυσικά 100% βαμβακερό!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα κρόσσια ακολουθούν πιστά τις επιταγές της μόδας για πιο ethnik στυλ, φτιαγμένα με το ίδιο νήμα δίνουν χαρακτήρα και αέρα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χαίρομαι πολύ όταν ενημερώνομαι για την αναμονή κοινού, συνεχίστε να μένετε συντονισμένοι και εγώ θα συνεχίσω να σας αποζημιώνω με τις δημιουργίες μου.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεμίζω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου με το εργόχειρο, σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορώ να φτάσω την γηραιότερη δημιουργό της οικογένειας, την γιαγιάκα μου.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Εδώ στη γωνίτσα της, στην δροσιά του μπαλκονιού πλέκει μοτιφάκι, μοτιφάκι ένα τραπεζομάντηλο που φυσικά το προορίζει για εμένα.
Η πόντια γιαγιά μου, παρά τα 82 της χρόνια πλέκει ακούραστα, μακάρι να φτάσω και εγώ τα χρόνια της και να δημιουργώ έως τότε.
Περιμένω τα σχόλια σας, για το σχέδιο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: