Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Φθινοπωρινή Εσάρπα

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Ανοίξανε οι πρώτες ομπρέλες για τον φετινό φθινόπωρο, οι μπόρες έντονες και η θερμοκρασία έπεσε απότομα τι άλλο θέλουμε για να καταλάβουμε ότι ξεκινάει η χειμερινή σεζόν;
Μια φθινοπωρινή δημιουργία νομίζω είναι ότι καλύτερο για το ξεκίνημα!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Φθινοπωρινή εσάρπα, πλεγμένη με βελονάκι από φίνο ανάμεικτο νήμα με βάση το mohair, μπορεί να φορεθεί με πολλούς τρόπους, ότι πρέπει για τις βόλτες στη βροχή!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το χρώμα;
Μα τι άλλο;
Το αγαπημένο μου γκρι σε διχρωμία!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Η συγκεκριμένη πλέξη λέγεται lover's knot, για περισσότερα επικοινωνήστε μαζί μου μέσω facebook ή e-mail (plextomoukaiauto@gmail.com).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τώρα που αρχίσανε οι βροχούλες και τα κρύα, και θα "κλειστούμε μέσα" δεν θέλω μελαγχολίες και κλάψες, έτσι είναι ο χρόνος, κάνει κύκλους και κάθε εποχή έχει τις χάρες της, θα αναπολούμε τις όμορφες στιγμές του καλοκαιριού δίπλα στο τζάκι (κτλ) δημιουργώντας καινούργιες στιγμές εξίσου όμορφες!
Φιλιά!

Υ.Γ: "Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις". Οδυσσέας Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: